خبر فوری

 
 
دستگیری 9 تن از عناصر تروریستی و تسهیل کننده توسط نیروی پلیس جامو و کشمیر
کد خبر :662614023

17:25 1401/02/27


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, تروریست, تروریست های لشکر طیبه, تروریسم, جامو و کشمیر, دستگیری تروریست ها, لشکر طیبه, کشمیر هند,

نیروهای امنیتی جامو و کشمیر طی عملیاتی در منطقه شمالی شهرستان باندی پوره و سوپور 9 تن از عناصر تروریستی و تسهیل کننده های آنها را دستگیر کردند.


جامو و کشمیر: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی جامو و کشمیر طی عملیاتی در منطقه شمالی شهرستان باندی پوره از دستگیری 7 شبه نظامی و تسهیل کننده آنها از جمله یک زن خبر داده و گفتند: از نزد این افراد اسلحه، مواد منفجره و 6 عدد خودرو کشف و ضبط شده است.

نیروی پلیس همچنین اظهار داشت که 2 شبه نظامی با اسامی عابد ایوب دار ساکن فردوس نوپوره و مبشر منظور فرزند منظور احمد ساکن نورآباد نوپوره از سوپور دستگیر شده اند.

سخنگوی پلیس گفت: پس از درگیری های اخیر در باندی پوره، نیروهای امنیتی دامنه تحقیقات را گسترش دادند که درپی آن 7 نفر از جمله تروریست های فعال آموزش دیده در پاکستان، 2 ستیزه جوی سطح عالی و چهار تن از تسهیل کننده های آنان را دستگیر کرده اند.

سخنگو افزود: عارف اعجاز فرزند اعجاز احمد ملقب به انفال ساکن نادی هل در باندی پوره یکی از این عناصر تروریستی در سال 2018 میلادی از مسیر مرزی واهگه به پاکستان رفت و در آنجا آموزش کار با سلاح و مهمات نظامی را فرا گرفته و در باندی پوره برای لشکر طیبه کار می کرد. از طرفی تروریست های سطح عالی به نام های اعجاز احمد ریشی فرزند عبدالحمید ساکن رام پوره و شارق احمد لون فرزند محمد صادق لون از گنده پور ماموریت حمله به نیروهای پلیس و نیروی ویژه در باندی پوره را داشتند. و عناصر تسهیل کننده دستگیر شده با نام های ریاض احمد میر ملقب به متا فرزند غلام محمد ساکن پلان باندی پوره، غلام محمد وازه ملقب به گل باب فرزند غلام قادر وازه ساکن توحید آباد باغ، مقصود احمد ملک فرزند محمد جمال ملک از چتی باندی و شیما شفیع وازه دختر محمد شفیع از توحید آباد باغ شناسایی شده اند.

سخنگوی نیروی پلیس تصریح داشت که براساس تحقیقات اولیه، افراد دستگیر شده به عنوان تسهیل کننده در تامین مخفیگاه، حمایت لجستیکی/مادی به ستیزه جویان، از جمله انتقال ستیزه جویان در مناطق باندی پوره دست داشته اند.

ارسال نظر

 
1