خبر فوری

 
 
دستگیری 5 تن و قتل یک فرد بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان در بلوچستان
کد خبر :407220795

16:35 1400/11/17


برچسب ها : ایالت بلوچستان, جسد, دستگیری, سبی, شهرستان پنجگور, شهرستان سبی, صدای افراد ربوده شده بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی, کشف جسد,

نیروهای امنیتی پاکستان 3 فرد بلوچ را از مناطق سبی، کراچی و پنجگور دستگیر و به مکان نامکعلومی منتقل کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان 3 فرد بلوچ را از مناطق سبی، کراچی و پنجگور دستگیر و به مکان نامکعلومی منتقل کردند.

بر اساس جزئیات، در روز جمعه 15 بهمن (4 فوریه) سازمان های اطلاعاتی پاکستان حیات فرزند زنگی، اتوار گرگیج و حاشم دومکی را از بخش سبی ایالت بلوچستان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

لازم به ذکر است، حاشم دومکی را در حین ناپدید کردن به قتل رساندن و جسد بی جان وی را در منطقه مچه ایالت بلوچستان رها کردند.

روز شنبه 16 بهمن (5 فوریه) محمد خان فرزند نبی بخش بگئی از منطقه مراد جمالی بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و بازداشت شد.

خانواده های افراد ربوده شده گفتند که دادگاه ها هیچ گونه شکایت نامه ای جهت دستگیری بی مورد اعضای خانواده شان درج نمی کنند و این موضوع نگرانی را در خانواده ها تشدید کرده است که مبادا عزیزانشان را طی درگیری ساختگی به قتل برسانند.

در همین حال، شامگاه شنبه معراج فرزند عصا اهل کوه بن بخش پنجگور ایالت بلوچستان از منطقه رئیس گوت شهر کراچی طی شکنجه توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و بازداشت شد.

ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین گروه صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به اینگونه فعالیت ها علیه انسانیت در بلوچستان است.

ارسال نظر

 
1