خبر فوری

 
 
دستگیری 3 عنصر گروهک تروریستی داعش از مناطق مختلف ایالت پنجاب توسط سی تی دی
کد خبر :427275528

20:35 1401/09/02


برچسب ها : اسلام آباد, ایالت پنجاب, تروریست های داعش, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری, دستگیری تروریست ها, راولپندی, ساهیوال, سی تی دی, گروه تروریستی داعش,

دایره مبارزه با تروریسم طی عملیات های متعددی در مناطق راولپندی، اسلام آباد و ساهیوال 3 عنصر گروهک تروریستی داعش از جمله یک فرمانده را دستگیر و بازداشت کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم طی عملیات های متعددی در مناطق راولپندی، اسلام آباد و ساهیوال 3 عنصر گروهک تروریستی داعش از جمله یک فرمانده را دستگیر و بازداشت کرد.

بر اساس جزئیات، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در شهر راولپندی یکی از فرماندهان تحت تعقیب گروه تروریستی داعش را به نام خالد محمد نبی با کشف و ضبط مقدار قابل توجهی مواد منفجره، دستگیر کردند.

وی در اعترافات خود بیان کرد که در شش سال گذشته طی بیعت با ابوبکر البغدادی (لعنت الله علیه) به عنوان فرمانده داعش در منطقه نورگل منصوب گردید و در سال ۲۰۱۹ توسط نیروهای امنیتی افغان دستگیر و در زندان های جلال آباد و پل چرخی بازداشت شد، تروریست خالد محمد نبی پس از به روی کار آمدن دولت طالبان در سال 2021، از زندان پل چرخی فرار کرد و به طور غیرقانونی از افغانستان وارد خاک پاکستان شد و برای خود شناسنامه ای با هویت جعلی تهیه نمود.

از سوی دیگر دومین تروریست دستگیر شده توسط دایره مبارزه با تروریسم به نام فاروق عباس ساکن شهر پیشاور با کشف مواد منفجره بازداشت گردید.

همچنین سومین تروریست دستگیر شده در شهر ساهیوال با نام شامی پرویز از منطقه گوجرانوالا با کشف و ضبط کتاب های ممنوعه و نفرت انگیز و تپانچه 9 میلی متری بازداشت شد و تحقیقات بیشتر از تروریست های دستگیر شده ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1