خبر فوری

 
 
دستگیری 3 عضو ارتش آزادی بخش بلوچ شهرستان هرنائی
کد خبر :1034372482

11:18 1400/12/03


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, افراد مسلح, اقامتگاه قائد اعظم, بلوچستان, پلیس مبارزه با تروریسم, حمله مسلحانه, دستگیری متهمان, زیارت, فرمانده ارتش آزادی بخش بلوچستان, هرنائی, کشف سلاح و مهمات,

پلیس مبارزه با تروریسم 3 عضو ارتش آزادی بخش بلوچستان از جمله یک فرمانده این گروه را به اتهام حمله به اقامتگاه قائد اعظم در شهرستان زیارت را در شهرستان هرنائی ایالت بلوچستان دستگیر کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم 3 عضو ارتش آزادی بخش بلوچستان از جمله یک فرمانده این گروه را به اتهام حمله به اقامتگاه قائد اعظم در شهرستان زیارت را در شهرستان هرنائی ایالت بلوچستان دستگیر کردند.

سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: طی عملیات نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم در شهرستان هرنائی ایالت بلوچستان 3 تروریستی که در حمله به اقامت گاه محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان دستگیر شدند.

وی گفت: از وسایل این تروریست ها سلاح و مهمات کشف و ضبط شد. این تروریست ها قصد انجام یک عملیات تروریستی دیگر را داشتند.

لازم به ذکر است که افراد مسلح در تاریخ 25 خرداد سال 92 به اقامت گاه قائد اعظم حمله کردند که طی آن 4 نیروی امنیتی جان باخته و اقامتگاه مذکور نیز به آتش کشیده شد.

در ماه ژوئن سال 2015 دادگاه مبارزه با تروریسم در شهر کویته یکی از فرماندهان آزادی بخش بلوچ به نام نواب زاده وحیربیار مری و 33 نفر دیگر را متهم به حمله به اقامتگاه قائد اعظم اعلام کرد. همچنین اعلام شد که 12 فرد مسلح به اقامتگاه قائد اعظم حمله کرده بودند.

ارسال نظر

 
1