خبر فوری

 
 
دستگیری یک فرد متهم به تیراندازی به سمت کلینیک دندانپزشکی چینی در شهر کراچی
کد خبر :1421295657

12:47 1401/07/23


برچسب ها : پلیس, پلیس مبارزه با تروریسم, تیراندازی, دستگیری متهمان, سند, متهم حمله به کلینیک دندانپزشکی چینی, کراچی, کشف سلاح,

بر اساس گزارش برخی منابع فردی به اتهام تیراندازی به سمت کلینیک دندانپزشکی چینی در شهر کراچی دستگیر شد. وی وابسته به یک گروه ممنوعه بوده و از وسایل وی تفنگی که در این حمله استفاده شده بود، کشف و ضبط شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | بر اساس گزارش برخی منابع فردی به اتهام تیراندازی به سمت کلینیک دندانپزشکی چینی در شهر کراچی دستگیر شد. وی وابسته به یک گروه ممنوعه بوده و از وسایل وی تفنگی که در این حمله استفاده شده بود، کشف و ضبط شد.

بر اساس گزارش این منابع، فرد دستگیر شده در کلینیک دندانپزشکی چینی تیراندازی کرده بود که طی آن یک نفر جان باخت و 2 نفر زخمی شدند. دستور این عملیات توسط ائتلاف نظامی بلوچ راجی آجوی سنگر به وی داده شده بود.

شرجیل میمن وزیر ایالت سند طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد: نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم و سازمان های اطلاعاتی پاکستان با انجام یک عملیات مشترک فرد مهاجم در سانحه صدر به نام وقار خشک را دستگیر کردند. برای دستگیری وی از بیش از 100 دوربین کمک گرفته شد. وی به همراه موتورسیکلت و تفنگی که در عملیات هایش استفاده می کرد، دستگیر شد است.

ارسال نظر

 
1