خبر فوری

 
دستگیری یک عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان توسط دایره مبارزه با تروریسم پنجاب
کد خبر :761311864

16:52 1401/01/18


برچسب ها : ایالت پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, ساهیوال, عناصر تروریستی, کشف, کشف سلاح, کشف مواد منفجره,

دایره مبارزه با تروریسم پنجاب، یک عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام مولوی محمد عمران رزیق را از منطقه جمال چوک پاکپتن نزدیک کانال کنارا پاکپتن بخش ساهیوال ایالت پنجاب دستگیر و بازداشت کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم پنجاب، یک عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام مولوی محمد عمران رزیق را از منطقه جمال چوک پاکپتن نزدیک کانال کنارا پاکپتن بخش ساهیوال ایالت پنجاب دستگیر و بازداشت کرد.

صادق نور یکی از فرماندهان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مبلغ 60 هزار روپیه را جهت اجرای عملیات های تروریستی در منطقه پاکپتن را برای تروریست دستگیر شده ارسال کرده بود اما با اقدام بموقع دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب، تروریست مذکوره به همراه کشف یک عدد تپانچه، موا منفجره و پول نقد، دستگیر و بازداشت گردید.

محمد زاهد غزنوی قاضی ویژه دادگاه مبارزه با تروریسم، مولوی محمد عمران رازق، تروریست دستگیر شده را به مدت 9 روز در بازداشت فیزیکی به CTD بخش ساهیوال تحویل داد و دستور داد تا در 14 آوریل تروریست دستگیر شده در دادگاه حاضر گردد.

ارسال نظر

 
1