خبر فوری

 
دستگیری یک عضو سازمان تجزیه طلب بلوچ طی عملیاتی در شهرستان نوشهرو فیروز ایالت سند
کد خبر :1755203493

10:52 1401/08/02


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, پلیس ایالت سند, تجزیه طلب, دایره مبارزه با تروریسم, گروه های مسلح بلوچ, نوشهرو فیروز,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از دستگیری یک عضو سازمان مسلح تجزیه طلب بلوچ طی عملیاتی در شهرستان نوشهرو فیروز خبر داد.


سند: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از دستگیری یک عضو سازمان مسلح تجزیه طلب بلوچ طی عملیاتی در شهرستان نوشهرو فیروز خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس طی عملیاتی در شهرستان نوشهرو فیروز ایالت سند یک عضو وابسته به ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ به نام غفار دومکی را دستگیر نمودند.

به گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، فرد بازداشت به انجام عملیات های خرابکارانه و حمله به نیروهای امنیتی پاکستان با همراهی دو تن از همدستان خود به نام‌های عزیز دومکی و متا خان دومکی اعتراف نموده است، وی دارای مهارت در ساخت بمب‌های کنترل از راه دور است.

وی در بازجویی‌های صورت گرفته اذعان نموده است به دستور فرماندهی ارتش آزادی بخش بلوچ اقدام به انجام عملیات می‌کرد و آموزش‌های نظامی را نیز از اردوگاه صمد مری فرا گرفته است، وی توانایی استفاده از انواع مختلف سلاح، نارنجک و مسلسل‌های سنگین را دارد و در ارسال مواد منفجره و سلاح‌های غیر قانونی در ایالت سند نیز مشارکت داشته است.

لازم به ذکر است عزیز دومکی و متا خان دومکی دو همدست مظنون بازداشت شده در زندان مرکزی شهر خیرپور به سر می‌برند.

ارسال نظر

 
1