خبر فوری

 
 
دستگیری یک زن بلوچ به اتهام قصد انجام عملیات انتحاری علیه کاروان چینی ها در مسیر پروژه سی پیک
کد خبر :1487884059

17:40 1401/02/26


برچسب ها : انتحاری, بمبگذار انتحاری, تربت, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیر, ربودن, کشف مواد منفجره,

نیروهای سی تی دی تربت و پلیس زنان، عامل انتحاری زن به نام نورجان همسر فضل را طی عملیات مشترک با داشتن اطلاعات سری در بخش هوشاب ایالت بلوچستان دستگیر و مواد منفجره و چاشنی ر از وی کشف و ضبط کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم (CTD)، نیروهای سی تی دی تربت و پلیس زنان، عامل انتحاری زن به نام نورجان همسر فضل را طی عملیات مشترک با داشتن اطلاعات سری در بخش هوشاب ایالت بلوچستان دستگیر و مواد منفجره و چاشنی ر از وی کشف و ضبط کردند.

سخنگوی CTD ادامه داد: این زن متعلق به سازمان ممنوعه ارتش آزادی بخش بلوچ زیر نظر مجید بریگید می باشد وی همچنین قصد هدف قرار دادن کاروان چینی ها در مسیر پروژه سی پیک را داشت که توسط سی تی دی تربت و پلیس زنان دستگیر شد همچنین این عناصر، همان عوامل حمله انتحاری در دانشگاه کراچی می باشند.

مقامات دایره مبارزه با تروریسم گفتند که درگیری ها برای تسخیر شبکه بمب گذار انتحاری ادامه دارد.

لازم به یادآوری است که در 26 آوریل ماه گذشته، یک ون حامل معلمان چینی در دانشگاه کراچی توسط یک بمب گذار انتحاری منفجر شد و سه شهروند چینی و یک تبعه پاکستانی کشته شدند.

از سوی دیگر، به گفته منابع بلوچ، صبح امروز در بخش هوشاپ شهرستان کیچ ایالت بلوچستان، دایره مبارزه با تروریسم با یورش به خانه ای، یک زن را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند که در پی آن ساکنان منطقه در اعتراض این ربایش، در جاده سی پیک حاضر شده و جاده را مسدود کردند همچنین فعالان اجتماعی در شهر تربت خواستار آزادی زود هنگام خانم نورجان شده اند.

ارسال نظر

 
1