خبر فوری

 
 
دستگیری یکی از عناصر فعال گروه تروریستی لشکر طیبه در منطقه بندی پوره هتد
کد خبر :1285375310

15:13 1401/08/15


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, تروریست های لشکر طیبه, جامو و کشمیر, شبه نظامیان, گروه تروریستی لشکر طیبه, نیروهای امنیتی هند,

نیروهای امنیتی هند پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور شبه نظامیان در منطقه باندی پوره ایالت جامو و کشمیر، عملیات مشترکی را آغاز کردند که منجر به درگیری میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان شد.


 

جامو و کشمیر: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی هند پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور شبه نظامیان در منطقه باندی پوره ایالت جامو و کشمیر، عملیات مشترکی را آغاز کردند که منجر به درگیری میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان شد.

سخنگوی پلیس جامو و کشمیر بیان کرد: نبروهای امنیتی بر اثر این عملیات یک عنصر تروریستی لشکر طیبه به نام سراج الدین راتهر معروف حنظله فرزند منظور احمد راتهر که در حال تلاش برای فرار بود را به همراه 1 عدد نارنجک دستی و 3 عدد اسلحه کلاشینکوف دستگیر و بازداشت کردند.

همچنین به گفته سخنگوی پلیس، در پی بازجویی از تروریست دستگیر شده مشخص شد که سراج الدین راتهر یکی از اعضای فعال گروه تروریستی لشکر طیبه و بمدت یک سال زیر نظر بابر بهائی فعالیت می کند، وی همچنین مسئولیت پشتیبانی شبه نظامیان در منطقه بندی پوره را نیز بر عهده دارد.

ارسال نظر

 
1