خبر فوری

 
 
دستگیری یکی از شیعیان وابسته به سپاه محمد در شهر کراچی
کد خبر :2087695306

14:53 1401/07/21


برچسب ها : ادعا, پلیس مبارزه با تروریسم, دستگیری, سپاه محمد, سند, سید ناصر عباس رضوی, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی, کراچی,

پلیس مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در منطقه گلستان جوهر شهر کراچی ایالت سند، یکی از شیعیان وابسته به سپاه محمد به نام سید ناصر عباس رضوی را دستگیر کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در منطقه گلستان جوهر شهر کراچی ایالت سند، یکی از شیعیان وابسته به سپاه محمد به نام سید ناصر عباس رضوی را دستگیر کرد.

سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد: از وسایل افراط گرای دستگیر شده سلاح و مهمات غیرقانونی کشف و ضبط شد. وی قصد انجام یک عملیات را داشت که دستگیر شد. وی شخصی از گروه مخالف به نام اعجاز را به هلاکت رسانده بود.

وی ادعا کرد که سید ناصر عباس رضوی در منطقه انچولی شهر کراچی اقدام به آدم ربایی و قتل کرده است.  وی به سمت مسجد توحید نیز تیراندازی کرده و علاوه بر هلاک کردن یک نفر، 3 نفر را زخمی کرده بود.

وی همچنین گفت: فرد دستگیر شده،وی به عنوان مشاور املاک فعالیت می کرد و پس از دستگیری همدستانش در شهر لاهور مخفی شده بود. وی در جذب جوانان به این گروه ممنوعه نیز نقش داشت.

ارسال نظر

 
1