خبر فوری

 
 
دستگیری یکی از افسرهای اجرایی کمپ انتخاباتی
کد خبر :1347205339

11:38 1397/05/02


وحید الله افسر اجرایی یکی از کمپ های انتخاباتی، فردی به نام زبیر را به جای خود به عنوان وحید الله افسر اجرایی به کمپ انتخاباتی فرستاد ...



وحید الله، به عنوان افسر اجرایی برای نظارت بر یکی از کمپ های انتخاباتی ،. انتخاب شد.
وحید الله افسر اجرایی یکی از کمپ های انتخاباتی، فردی به نام زبیر را به جای خود به عنوان وحید الله افسر اجرایی به کمپ انتخاباتی فرستاد ولی بدلیل حاضر بودن افسران بلند پایه وحید الله افسر اجرایی احضار می‌شود که متاسفانه این راز فاش می‌شود که وی وحید الله نیست که به عنوان افسر اجرایی حاضر شده است بلکه شخص دیگری است.
این عمل وحید الله موجب زندانی شدن وی شد.
 
وحید الله، افسر اجرایی کمپ انتخاباتی بدلیل فرستادن شخص دیگری به جای خود دستگیر شد. طبق گزارشات ارائه شد قبل از برگزاری انتخابات در شهر کراچی، مشکلاتی بوجود آمد.دستگیری افسر اجرایی کمپ انتخاباتی به اسم وحید الله.
 
طبق گفته ی ماموران پلیس، وحید الله به عنوان افسر اجرایی برای یکی از کمپ های انتخاباتی انتخاب شده بود که در موقع حضور به جای خود فردی به نام زبیر را فرستاد با رسیدن زبیر به کمپ انتخاباتی از سوی مقام بلند پایه امنیتی احضار شد که در آنجا بازرس باز نشسته ای حضور داشت که وی اظهار کرد فرد موردنظر وحید الله افسر اجرایی نیست و من وحید الله را می‌شناسم. زبیر پس از این اتفاق  فورا از محل حادثه فرار کرد.
پس از وقوع این حادثه مقام امنیتی حاضر در محل حکم دستگیری هردو نفر را صادر کرد که پس از مدت اندکی پلیس آن دو را دستگیر و به زندان انداخت.


 

ارسال نظر

 
1