خبر فوری

 
 
دستگیری گروگان گیران یک پسر نوجوان در کراچی/افشای رابطه گروگان گیران با داعش
کد خبر :1917763164

15:27 1397/06/22


برچسب ها : افغانستان, پلیس کراچی, داعش,

پلیس کراچی پس از شناسایی گروگان گیران یک شهروند نوجوان ،به ارتباط مجرمان با گروه تروریستی داعش پی بردند.


 

کراچی:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اردو پوینت،پلیس کراچی پس از شناسایی گروگان گیران یک شهروند نوجوان ،به ارتباط مجرمان با گروه تروریستی داعش پی بردند.

امین یوسف معاون بازرس کل پلیس CIA پاکستان در نشست خبری خود به خبرنگاران گزارش داد:در روز 6 فوریه سال جاری یک شهروند نوجوان از سطح شهر کراچی ربوده شد که بلافاصله این موضوع به دایره جنایی پلیس ارجاع داده شد.

مجرمان در تماس با برادر فرد گروگان گرفته شده از طریق خط تلفن متعلق به افغانستان،مبلغ 100 میلیون روپیه را برای رهایی وی خواستار شدند که نهایتا  با دریافت مبلغ 10 میلیون روپیه حاضر به آزادی شهروند نوجوان شدند.

در تاریخ 28 می اعضای خانواده فرد گروگان گرفته شده،مبلغ تعیین شده را تحویل فردی به نام مختار دادند و نهایتا فرد گروگان گرفته شده در تاریخ 31 می در سطح شهر کراچی آزاد شد.

پس از انجام تحقیقات تکمیلی توسط دایره جنایی پلیس کراچی و شناسایی محل اختفای مجرمان،3 نفر از آنان به نام های روح الله،مختار و نعیم توسط پلیس دستگیر شدند و مبلغ پرداخت شده توسط اعضای خانواده فرد گروگان گرفته شده نیز کشف و ضبط گردید.این مبلغ قرار بود به افغانستان ارسال شود.

همچنین از محل اختفای مجرمان،یک خودرو و تعدادی اسلحه کشف و ضبط گردید.

یکی از افراد دستگیر شده به نام نعیم در 7 مورد از آدم ربایی و قتل دست داشته است،همدستان وی در عملیات های ارتش در بلوچستان و خیبرپختونخواه کشته شده اند و 4 تن دیگر نیز در حال حاضر متواری هستند.

این افراد دستگیر شده در اعترافات خود به ارتباط با گروه تروریستی داعش اقرار نموده اند و قصد داشتند مبلغ دریافت شده  را صرف بودجه این گروه تروریستی نمایند.آنان از طریق پیامرسان های مختلف اجتماعی با داعش ارتباط برقرار میکردند.

ارسال نظر

 
1