خبر فوری

 
 
دستگیری و ناپدید شدن یک شهروند بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان در پنجگور بلوچستان
کد خبر :329009190

15:55 1400/02/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان 20 روز قبل طی عملیاتی یک شهروند بلوچ از اهالی منطقه گوارگو شهرستان پنجگور را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان 20 روز قبل طی عملیاتی یک شهروند بلوچ از اهالی منطقه گوارگو شهرستان پنجگور را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان 20 روز قبل در عملیاتی در منطقه گوارگو از توابع شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان صلاح الدین فرزند محمد یوسف ساکن بونستان را در حین رفتن به محلی برای تفریح به همراه دوستانش ربودند.

لازم به ذکر است صلاح الدین پیش از این نیز به همراه فردی به نام سالم امید بازداشت شده بود، نیروهای امنیتی پاکستان در یک عملیات ساختگی سالم امید را به قتل رسانده و جسد وی را در منطقه رها نمودند، در حالی که صلاح الدین از بند نیروهای امنیتی آزاد گردید و اکنون مجددا توسط همین نیروها بازداشت شد.

از سوی دیگر یک شهروند بلوچ به نام پرویز احمد فرزند رسول بخش ساکن منطقه گوبرد مند روز گذشته پس از تحمل 14 ماه اسارت از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1