خبر فوری

 
 
دستگیری عضو مرکزی تحصن شیعیان مقابل منزل رئیس جمهور پاکستان در کراچی
کد خبر :1799862084

14:50 1398/02/18


برچسب ها : افراد ربوده شده, پلیس, تحصن, شیعه, کراچی,

ساعاتی قبل تعداد زیادی از نیروهای پلیس شهر کراچی با به محاصره درآوردن محل تحصن شیعیان مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان ، حسن رضا سهیل عضو مهم تحصن شیعیان را دستگیر کردند .


 

به گزارش راز نیوز، ساعاتی قبل تعداد زیادی از نیروهای پلیس شهر کراچی با به محاصره درآوردن محل تحصن شیعیان مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان ، حسن رضا سهیل عضو مهم تحصن شیعیان را دستگیر کردند .

سید راشد رضوی رهبر جنبش افراد ربوده شده شیعه در پیامی ویدیویی با شرح دستگیری حسن رضا سهیل عضو مهم تحصن شیعیان بیان داشت: نیروهای پلیس چهارطرف محل تحصن را محاصره کرده و درصدد سرکوب تحصن هستند، نیروهای پلیس برای این عمل درحال دستگیری جوانان و مردمی که خواستار شرکت در تحصن بودند، هستند. ساعاتی قبل حسن رضا سهیل عضو مهم و مرکزی تحصن نیز توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. احتمال دارد من "راشد رضوی " و دیگر اعضای تیم تحصن را دستگیر کنند، بنابراین خواهش من و تمامی خانواده های ربوده شدگان از جامعه شیعه و ملت جعفریه آن است تا در صورتیکه دولت خواستار سرکوبی و پایان تحصن شد، در تمامی شهرهای پاکستان در هر جایی از این کشور تحصن کنند؛ زیرا دولت و مقامات بلند پایه با پایان دادن به این تحصن جنایات خود علیه شیعیان را بیش از پیش افزایش داده و ملت جعفریه را سرکوب خواهند کرد، هم اکنون موضوع حفظ حرمت جامعه شیعه است پس تمامی مردم باید برای حفظ حرمت ملت جعفریه تحصن و علیه جنایات مقامات بلند پایه صدا سر دهند . وی در ادامه بیانات خود خاطر نشان کرد: ذلت و رسوایی همواره برای یزیدیان بوده و پیروان حسینی همیشه سربلند بودند. درصورتیکه دشمنان موفق به پایان دادن به تحصن شوند، مطمئنا در آینده بیش از پیش ملت جعفریه را سرکوب و تحقیر خواهند نمود. از تمامی شهروندان پاکستانی من جمله افرادی که خارج از کشور هستند درخواست میکنیم به تحصن ادامه دهند، امیدواریم به حول و قوه الهی پیروزی از آن ما خواهد بود.

راشد رضوی تصریح کرد، علت درج شکایت علیه تحصن کنندگان و بیانیه پلیس مخالف شیعه عدم مقبولیت گفته های دولت توسط ما بود. درصورتیکه تحصن ما مسالمت آمیز و بدون وارد کردن خسارت جانی یا مالی به اموال عمومی یا خصوصی بوده، با این وجود علیه تحصن کنندگان شکایت نامه ای با عنوان خائن به وطن درج کرده اند.

ارسال نظر

 
1