خبر فوری

 
 
دستگیری سه تن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی در کراچی
کد خبر :125285998

12:39 1398/05/30


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, سند, لشکر جنگوی, کراچی,

راجه عمر خطاب افسر سازمان ضد تروریستی پاکستان CTD در بیانی با اشاره به عملیات نیروهای این سازمان در شهر کراچی، ابراز داشت: موفق به دستگیری سه تن از عناصر لشکر جنگوی با نام های مرزا عمر فاروق بیگ معروف به وود، سید ذبیح الله معروف به طالبان و فضل رزاق معروف به رزاق شده ایم که این افراد در ترور نیروی پلیس و اقدامات تفرقه افکنانه نقش داشتند.

دستگیری سه تن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی در کراچی
کد خبر :330780647

13:23 1398/04/13


برچسب ها : پاکستان, پلیس, ترور کننده, تروریست, تروریسم, شیعه, کراچی,

نیروهای سازمان اطلاعاتی و نیروی پلیس منطقه سولجر بازار طی عملیاتی مشترک در غرب کراچی، سه تن از جمله یک زن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی را دستگیر و دو عدد کلت به همراه مقادیری گلوله و موتورسیکلت نیز کشف و ضبط کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز، راجه عمر خطاب افسر سازمان ضد تروریستی پاکستان CTD در بیانی با اشاره به عملیات نیروهای این سازمان در شهر کراچی، ابراز داشت: موفق به دستگیری سه تن از عناصر لشکر جنگوی با نام های مرزا عمر فاروق بیگ معروف به وود، سید ذبیح الله معروف به طالبان و فضل رزاق معروف به رزاق شده ایم که این افراد در ترور نیروی پلیس و اقدامات تفرقه افکنانه نقش داشتند. طبق اظهارات این مقام سازمان سی تی دی، 27 خرداد 98 دو نیروی پلیس با اسامی الله دنو و احمد علی در محدوده اورنگی تاون جان باختند. پس از عملیات نیروهای پلیس، مظنونین به سمت ایالت بلوچستان فرار کردند. پس از تبادل اطلاعات با نیروی لیویز، این نیرو طی اقدام و عملیاتی در پنجگو کویته، سه تن از عناصر تروریستی ممتاز معروف به فرعون، ممنون معروف به سمیر و حنزله معروف به بالی را هلاک کردند، اما دیگر تروریست ها توانستند در مناطقی از ایالت بلوچستان مخفی شوند. نیروی پلیس ایالت سند، پس از این عملیات، درپی کسب اطلاعات سری در رابطه با حرکت این سه تروریست از شهر حب بلوچستان به سوی کراچی، علیه این افراد کمین زد که پس از پیاده شدن از اتوبوس، افراد دستگیر شدند. متهمان طی بازجویی اعتراف کردند که برای تکمیل عملیات شیخ ممتاز معروف به فرعون به کراچی آمده بودند.

ارسال نظر

 
1