خبر فوری

 
 
دستگیری دو فرد و کشف مقادیری سلاح و مهمات نظامی در جنوب کشمیر
کد خبر :162022922

16:23 1399/06/19


برچسب ها : ارتش هند, پلیس هند, جامو و کشمیر, جنوب کشمیر, کشف مهمات,

نیروهای امنیتی هند شب گذشته پس از دستور توقف به یک کامیون در نزدیکی تونل جواهر واقع در جنوب کشمیر که از استان جوسانبه آمده بود پس از بازرسی مقادیری سلاح و مهمات نظامی کشف و ضبط کردند.


سرینگر: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی هند شب گذشته پس از دستور توقف به یک کامیون در نزدیکی تونل جواهر واقع در جنوب کشمیر که از استان جوسانبه آمده بود پس از بازرسی مقادیری سلاح و مهمات نظامی چون یک عدد اسلحه تهاجمی M4us، سه عدد خشاب، یک عدد سلاح AK47، دو عدد خشاب و 6 عدد سلاح کمری به همراه 12 خشاب کشف و ضبط و دو متهم بلال احمد فرزند غلام محمد کوتِ و شهنواز احمد میر فرزند ظهور احمد میر از اهالی شوپیان را دستگیر کردند. همچنین سه فرد دیگر مرتبط با این پرونده از استان رام بن نیز دستگیر شده اند.

 

تکمیلی: طبق تحقیقات مقدماتی مشخص شد که همدست این تروریست با تروریست فعال دیگر در پاکستان ارتباط داشته است.

افراد دستگیر شده نقشه ی انتقال اسلحه و مهمات از منطقه سامبا به دره کشمیر را طراحی کرده بودند که طی عملیات مشترک ارتش و پلیس جامو و کشمیر عملیات خنثی شد. وسیله نقلیه از آخنور در منطقه جامو در حال حرکت بود و طبق گفته ارتش دو فرد دستگیر شده در تایخ 14/13 شهریور بوسیله ی کامیونی با شماره پلاک JK22B1737 به پتهان کوت رفته و از آنجا تجهیزات جمع آوری کردند. افراد دستگیر شده از طریق اپلیکیشن های مجازی دائماً با عناصر تروریستی در پاکستان ارتباط داشتند.

مقامات ارتش نیز در پیام توییتری اظهار داشتند طی عملیات مشترک ارتش و پلیس جامو و کشمیر موفق شدند دو نفر از تروریست ها را دستگیر کنند.

ارسال نظر

 
1