خبر فوری

 
 
دستگیری دو فرد به جرم قتل های هدفمند در کراچی
کد خبر :1112849636

19:45 1399/03/31


برچسب ها : MQM, ترور کننده, جنبش ملی متحد, کراچی,

علی رضا مسئول کارگروه قتل های هدفمند سازمان مبارزه با تروریسم CTD از عملیات تیم سی تی دی در کراچی و دستگیری دو تن از عناصر ترور کننده جنبش ملی متحد لندن MQM خبر داد .


کراچی: به گزارش راز نیوز| علی رضا مسئول کارگروه قتل های هدفمند سازمان مبارزه با تروریسم CTD از عملیات تیم سی تی دی در کراچی خبر داد و افزود: طی این عملیات که حوالی کلانتری پیرآباد انجام شد، مدثر امیر و منهاج شاهد دو تن از ترور کننده های جنبش ملی متحد لندن  MQM بخش علی گر دستگیر شده اند. متهم مدثر امیر، از فعالان تیم ترور این سازمان بوده و علاوه بر قتل شفیق نیروی پلیس، در ترور 5 فرد دیگر نیز نقش دارد. وی همچنین در خرید غیر قانونی سلاح برای سازمان نیز نقش داشته است.

 

طبق گزارش نیروی پلیس، متهم منهاج شاهد نیز از اعضای تیم ترور و از همراهان "دلاور" مسئول بخش پاک کالونی است که دلاور با نصب یک دکه در مسیر اصلی منطقه، وی را در انجام عملیات شناسایی و جمع آوری اطلاعات کمک کرده بود. منهاج متهم به تحت نظر داشتن افراد مخالف سازمان است. متهم همچنین در صورت نزدیک شدن نیروهای پلیس یا رنجرز، طی پیامی به عناصر تروریستی، آنها را در مخفی شدن کمک می کرد.   

ارسال نظر

 
1