خبر فوری

 
دستگیری دو شهروند بلوچ از شهرستان بولان توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :2003156587

19:50 1402/02/06


برچسب ها : ایالت بلوچستان, بلوچستان, بولان, دستگیری, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, شهرستان بولان, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان دو شهروند بلوچ از جمله یک فرد مسن را از منطقه مچه نلی شهرستان بولان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل نموده است.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان دو شهروند بلوچ از جمله یک فرد مسن را از منطقه مچه نلی شهرستان بولان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل نموده است.

اسامی افراد ربوده شده حمزه فرزند شکاری و جوسل فرزند خیرو می باشد که در عملیات های ارتش پاکستان طی روزهای اخیر در شهرستان بولان توسط نیروهای امنیتی ناپدید شدند.

لازم به ذکر است که حمزه فرزند شکاری فرد مسن ربوده شده، در ماه ژوئن سال گذشته توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان دستگیر و پس از شکنجه، مدت ها بعد به خانه خود بازگشت و هم اینک بار دیگر توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و بازداشت شد.

ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین گروه صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به اینگونه فعالیت ها علیه انسانیت در بلوچستان است.

ارسال نظر

 
1