خبر فوری

 
 
دستگیری دو تن از دیگر عناصر تروریستی طالبان پاکستان در کراچی
کد خبر :1315812770

14:21 1399/11/10


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیر, عملیات, کراچی,

بخش تحقیقات دایره مبارزه با تروریسم کراچی طی عملیاتی دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان را دستگیر کرد. گفتنی است این دومین عملیات دستگیری عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در کراچی طی 24 ساعت گذشته است که منجر به دستگیر شدن 5 تروریست شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| بخش تحقیقات دایره مبارزه با تروریسم کراچی طی عملیاتی دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام های حضرت بلال فرزند گل زرین و صدیق الله ملقب به صادق شجاع فرزند روئی محمد دستگیر کرد.

براساس اعلامیه منتشر شده از بخش اطلاع رسانی دایره مبارزه با تروریسم، متهمان از ساکنان ایالات خیبر پختون خوا و بلوچستان و وابسته به گروه ممنوعه تحریک طالبان پاکستان هستند که دامنه فعالیت شان در پاکستان و افغانستان بود. متهمان برای تامین بودجه تروریسم، مواد شیمیایی غیرقانونی را از دبی و تانزانیا قاچاق می کردند و همچنین سرمایه گذاری چند صد میلیون روپیه ای نیز به منظور تامین مالی تروریسم انجام داده اند. ماده شیمیایی استیک انیدرید قاچاق شده برای ساخت مواد منفجره و هروئین مورد استفاده قرار می گیرد. این شبکه از سال 2015 میلادی در داخل و خارج از کشور پاکستان فعال بود. متهمان تحت تعقیب آژانس های بین المللی و همچنین گمرک و نیروی مبارزه با مواد مخدر بودند.

ارسال نظر

 
1