خبر فوری

 
 
دستگیری دو تروریست جنبش ملی متحد لندن (MQM) در میرپور خاص
کد خبر :55819235

18:08 1400/04/01


برچسب ها : CTD, MQM, ایالت سند, جنبش ملی متحد لندن, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, میرپور خاص, هند, کراچی, کشف سلاح,

دایره مبارزه با تروریسم دو تروریست جنبش ملی متحد لندن را در منطقه میرپور خاص دستگیر کرد.


 

سند : به گزارش راز نیوز | شبکه اصلی تروریست در کراچی شناسایی شد. دایره مبارزه با تروریسم  دو تروریست جنبش ملی متحد لندن  را در منطقه میرپور خاص دستگیر کرد.

عمر شاهد معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم بیان کرد: تروریست های دستگیر شده از دهه 1990 تا سال 2003 فعال بودند. تروریست ها اعتراف کردند که آنها از هند ، آموزش دیده اند. هدف تروریست ها تقویت شبکه تروریستی و زنده نگه داشتن سلول های غیر متحرک در در مرز سند بود.

وی افزود : تروریست های دستگیر شده از ارتباط خود با انیس وکیل و واسع جلیل خبر دادند. همچنین مسئولیت اعزام نیروها به هند برای آموزش بر عهده واسع جلیل و انیس وکیل بود.

وی گفت: دستگیری های قابل توجهی توسط دایره مبارزه با تروریسم (CTD) در منطقه میرپور خاص صورت گرفت. به گفته متهم ، سیاست الطاف حسین این بود که اعضا را به طور منظم به هند بفرستد. اعضای دستگیر شده نیز از هند آموزش دیده اند. دو رهبر بزرگ جنبش ملی متحد (MQM)، مسئول اعزام افراد به هند بودند.

همچنین به گفته ی عمر شاهد، شب گذشته تعداد زیادی سلاح همچنین سلاح ها ضد هوایی دوشکا نیز در این عملیات کشف شد.

در همین حال، انیس وکیل ممنوع الخروج شده است. همچنین پرونده ای در حال شکل گیری برای دستگیری واسع جلیل است در حالی که واسع جلیل در آمریکا به سر میبرد.

ارسال نظر

 
1