خبر فوری

 
 
دستگیری تروریست تحت تعقیب وابسته به تحریک طالبان پاکستان در عملیات پلیس ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1569407564

10:32 1400/07/05


برچسب ها : بازداشت, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست تحت تعقیب, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, منطقه ملاکند,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی در مطنقه ملاکند یک تروریست تحت تعقیب وابسته به طالبان پاکستان را بازداشت نمودند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی در مطنقه ملاکند یک تروریست تحت تعقیب وابسته به طالبان پاکستان را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم منطقه ملاکند ایالت خیبر پختون خوا طی یک عملیات اطلاعاتی در ملاکند یک تروریست وابسته به طالبان پاکستان به نام احسان الله معروف به طلحه ساکن شهرستان بونیر را بازداشت نمودند. وی از تروریست های تحت تعقیب نیروهای امنیتی پاکستان بود و دولت محلی مبلغ 2 میلیون روپیه برای بازداشت وی تعیین نموده بود.

از این تروریست یک قبضه اسلحه، مهمات جنگی، نارنجک دستی و یک کلت 30 بور(سوراخ داخل لوله سلاح) کشف و ضبط گردید.

طبق گفته دایره مبارزه با تروریسم منطقه ملاکند، این تروریست به دلیل ارتکاب و نقش داشتن در چندین عملیات تروریستی تحت تعقیب نیروهای پلیس قرار داشت. وی در سال 2009 میلادی در پل دهیری و میدان بازار سوارئی در شهرستان بونیر اقدام به نصب بمب و عملیات تروریستی نموده بود.

 

ارسال نظر

 
1