خبر فوری

 
 
دستور تخلیه منازل درپی آمادگی نیروهای امنیتی برای عملیات نظامی ضد تروریستی در تیرا
کد خبر :360728957

13:35 1401/06/17


برچسب ها : انفجار بمب, اورکزئی, بمب دست ساز, تروریست, تروریسم, حملات تروریستی, خیبر ایجنسی, شبه نظامیان, عملیات تروریستی, عملیات جستجو, عملیات نظامی, نیروهای امنیتی, کرم ایجنسی,

منابع رسمی از احتمال آغاز عملیات نظامی در منطقه تیرا و حوالی آن پس از عملیات های تروریستی علیه نیروهای امنیتی خبر داده و گفتند: به همین منظور دستور تخلیه منازل نیز صادر شده است...


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع رسمی پاکستان اظهار داشتند که نیروهای امنیتی به دلیل حملات اخیر تروریستی صورت گرفته علیه نظامیان در منطقه تیرا، احتمالا در حال آمادگی برای عملیات ضد تروریستی در منطقه مذکور می باشند و به همین منظور روز چهارشنبه 16 شهریور به مردم ساکن مناطق سندانا، دره نغاری و سندا پال از توابع تیرا دستور تخلیه منازل را داده اند.

گفته می شود که به مردم قبایل سپاه ساکنان منطقه های نامبرده، این اختیار داده شده است که مظنونین در حملات تروریستی علیه نظامیان را تحویل دهند یا منازل خود را تخلیه کنند تا عملیات نظامی علیه تروریست ها آغاز شود. همچنین منابع اظهار داشتند که طی عملیات جستجوی عناصر تروریستی در مناطق سندانا و ننگروسا دستکم 9 تن از افراد مظنون به تروریسم دستگیر شده اند.

5 هزار خانواده از قبایل سپاه که پس از 10 سال مورخه 13 ژوئن سال جاری به خانه های خود بازگشته بودند، مجددا به دلیل حضور عناصر تروریستی در منطقه مجبور به تخلیه منازل هستند.

منابع در منطقه میدان از تیرا گفته اند که در حملات مختلف تروریست ها، حداقل 2 نیروی نظامی زخمی شده اند و یک خودروی نظامی نیز با بمب دست ساز هدف حمله قرار گرفته است.

ارسال نظر

 
1