خبر فوری

 
 
دستور العمل های سفارتخانه آمریکا برای شهروندانش در مورد افزایش جرم و جنایت در اسلام آباد
کد خبر :1555122854

19:40 1399/06/25


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, پایتخت پاکستان, سفارتخانه آمریکا,

سفارتخانه آمریکا در اسلام آباد با صدور اعلامیه ای مبنی بر دستور العمل های احتیاطی برای شهروندان مقیم پایتخت پاکستان، اظهار داشت که حین تردد به مناطق مخصوص پایتخت پاکستان هویت خود را افشا نکنید .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفارتخانه آمریکا در اسلام آباد با صدور اعلامیه ای مبنی بر دستور العمل های احتیاطی برای شهروندان مقیم پایتخت پاکستان، اظهار داشت که حین تردد به مناطق مخصوص پایتخت پاکستان هویت خود را افشا نکنید و طبق اطلاعات به دست رسیده آمار جرم و جنایت در برخی از مناطق اسلام آباد چون جی6، اف6، اف 10 و آی10 طی روز های اخیر افزایش یافته است. این جرایم شامل غارت کیف پول، موبایل، پول و وسایل نقلیه و خشونت در صورت مقاومت هستند. سفارتخانه آمریکا در ادامه بیانیه خود از شهروندان خواست تا حین تردد به مناطق نامبرده و بازار ها احتیاط کنند و واکنش پلیس به جرم ممکن است گاه به گاه متفاوت باشد.

این درحالی است که پلیس اسلام آباد ضمن رد کردن بیانیه سفارتخانه ایالات متحده آمریکا، این بیانیه را براساس فرضیات عنوان کرد و افزود: در مناطقی که در اعلامیه ذکر شده اند چنین حوادثی انجام نشده، درحالی که آمار جرایم خیابانی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.  

ارسال نظر

 
1