خبر فوری

 
 
دریاسالار ظفر محمود عباسی : نیروها باید در همه حال درحالت آماده باش کامل باشند
کد خبر :1201292541

14:03 1397/12/16


برچسب ها : ارتش, پاکستان, دریاسالار, نیروی دریایی,

دریاسالار ظفر محمود عباسی باتوجه به وضعیت حساس فعلی پاکستان با صدور دستوری مبنی بر آماده باش کامل، گفت : تمامی نیروها باید به طور کامل درحالت آماده باش باشند.


به گزارش راز نیوز ، دریاسالار ظفر محمود عباسی باتوجه به وضعیت حساس فعلی پاکستان با صدور دستوری مبنی بر آماده باش کامل، گفت : تمامی نیروها باید به طور کامل درحالت آماده باش باشند. وی در ادامه اذعان داشت که کشور پاکستان، کشوری صلح دوست است. نیازی به خشونت نداریم، اما درحالی که دشمن اقدامی کند حتما پاسخ کوبنده ای به او خواهیم داد.

 

براساس جزئیات به دست رسیده ، دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی پاکستان از تاسیسات ساحلی، سنگرهای مقدم و از ناوهای حاضر در دریای عمان دیدن کرد. درحین بررسی برنامه های آمادگی عملیاتی، وی را از تمرین و برنامه های عملیاتی آگاه ساختند.
 
 
سخنگوی نیروی دریایی پاکستان اظهار داشت که فرمانده کل ستاد نیروی دریایی همچنین طی دیدار با افسران و جوانان نیروی دریایی با قابل تحسین خواندن اقدامات و آمادگی نیروها برای مبارزه با دشمن، با صادر کردن دستوری خواستار آماده باش کامل نیروها برای پاسخ قاطع و جدی در پی تجاوز دشمن شد.
دریاسالار با اشاره به عدم موفقیت زیردریایی هند برای ورود به پاکستان گفت : بازگشت این زیردریایی و اقدام به موقع نیروی دریایی نشان از آمادگی جسمی و روحی بالای نیروها دارد. ما کشوری صلح دوست هستیم، اما درصورت تجاوز، پاسخ محکمی به دشمن خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1