خبر فوری

 
 
دریاسالار ظفر عباسی: همکاری پاکستان_ترکیه برای ساخت ناوهای جنگی، باب درخشان دوستی میان دو کشور است
کد خبر :610908716

15:11 1398/07/08


برچسب ها : پاکستان, ترکیه, دریاسالار ظفر محمود عباسی, رجب طیب اردوغان, ناو جنگی, نیروی دریایی,

طبق گزارش سخنگوی نیروی دریایی ارتش پاکستان، مراسم برش فولاد جدیدترین و مخرب ترین ناوهای جنگی درحال ساخت برای نیروی دریایی پاکستان، در بندر استانبول با حضور رئیس جمهور ترکیه و دریاسالار ارتش پاکستان برگزار شد .


استانبول: به گزارش راز نیوز، دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان با شرکت در مراسم برش فولاد ناوهای جنگی بروز و مخرب در شرکت کشتی سازی استانبول، این مراسم مشترک را باب درخشان و بهترین نمونه دوستی فی ما بین دو کشور پاکستان_ترکیه عنوان کرد و افزود، ناو در حال ساخت برای نیروی دریایی پاکستان، مجهز به جدید ترین سلاح ها و مخرب ترین فناوری ها است که دو ناو جنگی کلاس 4 در پاکستان و دو عدد دیگر نیز در ترکیه ساخته خواهند شد.  در اختیار قرار گرفتن چنین ناوهایی در ناوگان نیروی دریایی پاکستان، موجب افزایش توانایی جنگی و دفاع از منطقه ارتش پاکستان خواهد شد.

 


طبق گزارش سخنگوی نیروی دریایی ارتش پاکستان، مراسم برش فولاد جدیدترین و مخرب ترین ناوهای جنگی درحال ساخت برای نیروی دریایی پاکستان، در بندر استانبول ترکیه برگزار شد و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به همراه دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان به طور مشترک عملیات برش فولاد را انجام دادند.
سخنگوی نیروی دریایی پاکستان در ادامه خاطر نشان کرد، دریاسالار پاکستان طی این سفر با مقامات ارشد وزارت دفاع ملی و کشور ترکیه دیدار کرده و از ترکیه بابت همکاری با پاکستان در این زمینه تشکر کرده است.
همچنین پس از مراسم برش فولاد، مراسم عضویت ناو جنگی کلاس 4 به ناوگان نیروی دریایی ارتش ترکیه نیز برگزار شد.

 

ارسال نظر

 
1