خبر فوری

 
 
دریادار سید احمد سلمان به عنوان دریابان نیروی دریایی ارتش پاکستان منصوب شد
کد خبر :2005812887

10:46 1400/09/03


برچسب ها : ارتقاء درجه, اسلام آباد, پنجاب, دریابان, دریابان سید احمد سلمان, دریادار, نیروی دریایی ارتش پاکستان,

سخنگوی نیروی دریایی ارتش پاکستان اعلام کرد: دریادار سید احمد سلمان به عنوان دریابان نیروی دریایی ارتش پاکستان منصوب شد.


اسلام آّباد: به گزارش راز نیوز | سخنگوی نیروی دریایی ارتش پاکستان اعلام کرد: دریادار سید احمد سلمان به عنوان دریابان نیروی دریایی ارتش پاکستان منصوب شد.

وی در سال 1991 میلادی به نیروی دریایی ارتش پاکستان ملحق شد و از کالج نظامی نیروی دریایی ارتش پاکستان در لاهور و دانشگاه دفاع ملی اسلام آباد فارغ التحصیل شده است.

دریابان سید احمد سلمان یکی از افراد حرفه ای و باتجربه نیروی دریایی ارتش پاکستان بوده و تجربه خدمت در پست های مهم فرماندهی و ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان را در کارنامه خود دارد.

وی در سمت های مدیر تدارکات نیروی دریایی ارتش پاکستان و مدیر مرکز کنترل موجودی (DICP) خدمت کرده است. سمت های کلیدی و مهم وی در ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان در اسلام آباد شامل منشی و ستوان پرچم رئیس ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان در اسلام آباد، دستیار رئیس ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان در اسلام آباد (تامین) و ... بوده است.

وی همچنین سمت هایی در خارج از پاکستان در نیروی دریایی ارتش پاکستان داشته است که شامل: وابسته نظامی تدارکات دفاعی، فرمانده گروه ویژه در بریتانیا و افسر ستاد ( تدارکات ) و فرمانده گروه ضربت 150 در NAVCENT آمریکا که در بحرین می باشد، است. وی اکنون در حال خدمت در سمت معاونت نیروی دریایی در ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان است.

علاوه بر این دریابان سید احمد سلمان به پاس خدمات برجسته و عملکرد شایسته خود مدال افتخار ستاره را دریافت کرده است.

ارسال نظر

 
1