خبر فوری

 
 
درگیری و حمله انتحاری در افغانستان باعث کشته شدن 38 نفر شد
کد خبر :1857571142

10:59 1397/06/05


برچسب ها : داعش, طالان, طالبان افغانستان,

درگیری و حمله انتحاری در افغانستان باعث کشته شدن 38 نفر شد در حالی که تعداد زیادی نیز زخمی شدند.


درگیری و حمله انتحاری در افغانستان باعث کشته شدن 38 نفر  شد

 

 

درگیری و حمله انتحاری در افغانستان باعث کشته شدن 38 نفر شد در حالی که تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

 

براساس خبر گزاری افغانستان : حمله انتحاری در شهر جلال آباد افغانستان مقابل اداره کمسیون انتخابات اتفاق افتاد که در اثر این حادثه 5 نفر جان خود را از دست دادند و 10 نفر نیز زخمی شدند ، انفجار بمب انتحاری زمانی اتفاق افتاد که تظاهرات کننده گان مقابل اداره کمیسیون انتخابات در حال تظاهرات بودند.

 

طبق گفته مقامات امنیتی : هدف اصلی حمله انتحاری آسیب رساندن و مخالفت با تظاهرات کننده گان برنامه ریزی شده بود ، سخنگوی دولتی گفت : در اثر این حادثه ی انفجار ، 2 نفر کشته و 4 نفر نیز زخمی شدند ، وی در ادامه افزود : انفجار به قدری شدید بود که صدای آن تا دور دست ها شنیده شد.

 

فرماندار شهر جلال آباد آیت الله خغیانی گفت : حمله انتحاری صبح حدود ساعت 11 اتفاق افتاد ، در زمان انفجار، شمار زیادی از تظاهرات کنندگان در خارج از اداره کمیسیون انتخابات حضور داشتند . این تظاهرات در اعتراض علیه نامزد های انتخاباتی که از تروریست ها پشتبانی و حمایت میکردند صورت گرفت است.

 

طبق گفته آژانس خبری افغانستان : ارتش حین عملیات در منطقه شمالی فاریاب باعث از دست دادن 33 نیروی خود شد ، سخنگوی ارتش افغانستان حنیف رضایی گفت : ارتش ملی افغانستان با کمک نیروی های هوایی در منطقه میمانا ، در ضلع جنوبی کوهستان طی عملیاتی که انجام داد 2 تن از کوماندو های گروه تروریستی طالبان را به هلاکت رساند.

 

همچنین درگیری ها،  بین نیرو های امنیتی غزنی و لغمان در افغانستان ادامه دارد ، بر اساس گزارش های به دست آمده : حملات طالبان در افغانستان علیه نیرو های امنیتی شدت یافته است که در اثر این حوادث خشونت آمیز مشکلات کشور دو چندان شده است ، ناگفته نماند که طالبان درخواست تجدید نظر حکومت افغانستان را در مورد جنگ رد کرده است .

ارسال نظر

 
1