خبر فوری

 
 
درگیری نیروهای پلیس و هلاکت مغز متفکر عملیات های تروریستی داعش در کویته
کد خبر :493731292

20:05 1398/03/12


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, تروریست, تروریسم, داعش, کویته,

مهاجم هلاک شده که روز گذشته به نیروی پلیس در شهر کویته تیراندازی کرده بود با نام جمیل احمد معروف به سیف الله از فرماندهان مهم گروه تروریستی داعش در پاکستان و مغز متفکر عملیات های تروریستی بازار هزار گنجی و عملیات انتحاری علیه حسینیه در شهر کویته شناسایی شده است.


کویته: به گزارش رازنیوز، روز گذشته در اثر تیراندازی عصر روز شنبه افراد مسلح به سوی نیروی پلیس در محله کلی برو منطقه کیچی بیگ ، ماموران امنیتی نیز به سوی مهاجمان که درحال فرار بودند آتش گشودند که در اثر این تیراندازی پلیس، یکی از مهاجمان هلاک و یکی موفق به فرار شد. براساس گزارش خبرگزاری های محلی، مهاجم هلاک شده با نام جمیل احمد معروف به سیف الله که از فرماندهان مهم گروه تروریستی داعش در پاکستان و مغز متفکر عملیات های تروریستی بازار هزار گنجی و عملیات انتحاری علیه حسینیه بوده شناسایی شده است. قابل ذکر است با اقدام به موقع نیروی پلیس شخص انتحاری که قصد انفجار در حسینیه را داشت هلاک شد و این عملیات با شکست مواجه شد. به گفته منابع محلی و پلیس، شخص مهاجم با به تن داشتن لباس زنانه قصد انجام انفجار در حسینیه را داشت. به گفته نیروی پلیس، فرمانده داعشی برای انجام عملیات تروریستی در بازار هزار گنجی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان از شوهر خواهر خود استفاده کرده بود.
همچنین گزارش های اخیر نیروهای امنیتی نیز حاکی از آن بودند که جمیل معروف به سیف الله از فرماندهان مهم گروه تروریستی داعش به همراه نیروهای خود به کراچی رسیده است و وی خواهان انجام عملیات های تروریستی است، که این گزارش موجب تشدید امنیت و تدابیر امنیتی در کویته شده بود.

ارسال نظر

 
1