خبر فوری

 
 
درگیری نیروهای طالبان و نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه لورالائی بلوچستان
کد خبر :177622729

18:05 1398/01/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, لورالائی, نیروهای امنیتی پاکستان,

در جریان عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه لورالائی بلوچستان و درگیری عناصر تروریستی 4 تن از نیروهای امنیتی زخمی شدند


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی پاکستان، در جریان عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه لورالائی بلوچستان، افراد مسلح ناشناس اقدام به تیراندازی علیه نیروهای امنیتی نمودند که در جریان این درگیری، 4 تن از افراد مسلح کمربند انفجاری خود را منفجر نمودند، همچنین 4 نفر از نیروهای امنیتی نیز در این درگیری مجروح شدند.

بر اساس گزارش رسانه های محلی، نیروهای امنیتی گروه مبارزه با تروریسم و نیروهای پلیس، بر اساس اطلاعات دریافتی مبنی بر حضور افراد مسلح در منطقه ناصرآباد بلوچستان در عملیاتی مشترک با یورش به محل اختفای آنان، به مبارزه با آنان پرداختند که در جریان این عملیات 4 تن از نیروهای امنیتی زخمی شدند.

 

طبق گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان  ISPR، افراد کشته شده در درگیری صبح امروز در منطقه لورالائی ایالت بلوچستان، از عناصر تروریستی گروه طالبان بودند. نیروهای امنیتی امروز صبح ( سه‌شنبه ) درپی دستیابی به اطلاعات سری، با انجام عملیاتی موفقیت آمیز، موفق به کشتن نیروهای طالبان شدند. افراد کشته شده در عملیات های تروریستی اخیر در بلوچستان و حمله به نیروهای امنیتی محلی نقش داشتند.
با حضور به موقع نیروهای امنیتی برای دستگیری عناصر تروریستی، افراد با پرتاب نارنجک سعی به فرار کردند، اما به دلیل تیراندازی شدید و عدم موفقیت برای فرار، به همراه دو تن از مهاجمان انتحاری، دو تن دیگر نیز کشته شدند.

ارسال نظر

 
1