خبر فوری

 
درگیری نیروهای امنیتی با ارتش جمهوری خواه بلوچ و جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :445466977

17:03 1398/01/16


برچسب ها : ارتش جمهوری خواه بلوچ, بلوچستان, پاکستان, پنجگور, جبهه آزادی بخش بلوچستان,

شبه نظامیان ارتش جمهوری خواه بلوچ و جبهه آزادی بخش بلوچستان در منطقه بالگتر استان پنجگور روز یک شنبه 11 فروردین با 20 خودروی نیروهای امنیتی در گیر شدند.


 

به گزارش راز نیوز، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ اعلام کرد در درگیری روز یک شنبه 11 فروردین میان شبه نظامیان بلوچ با نیروهای امنیتی یکی از فرماندهان ارتش جمهوری خواه بلوچ با نام اسد بلوچ جان خود را از دست داد.

وی خاطر نشان کرد شبه نظامیان ارتش جمهوری خواه بلوچ و جبهه آزادی بخش بلوچستان در منطقه بالگتر استان پنجگور روز یک شنبه 11 فروردین با 20 خودروی  نیروهای امنیتی در گیر شدند. در نتیجه این درگیری تعداد زیادی از نظامیان زخمی و جان خود را از دست دادند. همچنین یکی از فرماندهان شبه نظامیان ارتش جمهوری خواه با نام اسد بلوچ نیز جان خود را از دست داد.

وی در ادامه افزود اسد بلوچ از 9 سال پیش در حال جنگ با دشمنان بلوچستان بود ، او در درگیری های زیادی شرکت داشته و ضربه های سنگینی به ارتش ظالم پاکستان وارد کرده بود. اسد بلوچ یکی از فرماندهان مرکزی ارتش جمهوری خواه بلوچ به شمار می رفت که با جان باختن این فرمانده ارتش جمهوری خواه بلوچ یکی از سرمایه های ملی خود را از دست داده است.

وی در آخر تاکید کرد خون شبه نظامیان جان باخته در راه آزادی بلوچستان بی نتیجه نخواهد بود و روز به روز کینه مردم بلوچ نسبت به ارتش پاکستان در حال افزایش است.

ارسال نظر

 
1