خبر فوری

 
 
درگیری مسلحانه نیروهای ارتش پاکستان با تروریست ها در وزیرستان جنوبی
کد خبر :1430302900

11:33 1399/11/24


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, تروریست ها, تیراندازی, درگیری مسلحانه, عملیات پاکسازی, منطقه میر علی, نیروهای ارتش پاکستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

طی درگیری مسلحانه نیروهای ارتش پاکستان با تروریست ها در وزیرستان جنوبی، 4 نفر از نیروهای ارتش پاکستان جان باختند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | طی درگیری مسلحانه نیروهای ارتش پاکستان با تروریست ها در وزیرستان جنوبی، 4 نفر از نیروهای ارتش پاکستان جان باختند. همچنین با واکنش به موقع نیروهای ارتش پاکستان 4 نفر از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: طی درگیری با تروریست ها در وزیرستان جنوبی 4 نفر از نیروهای ارتش پاکستان به نام های عمران علی افسر ارتش، سرباز عاطف جهانگیر، سرباز عزیز و سرباز انیس الرحمن جان باختند. عملیات پاکسازی در منطقه همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیروهای ارتش پاکستان 16 بهمن عملیاتی را برای پاکسازی تروریست های منطقه میرعلی وزیرستان شمالی آغاز کردند . تروریست ها در وزیرستان شمالی به سمت نیروهای ارتش پاکستان حمله کرده بودند که طی این درگیری 4 نفر از آن ها توسط ارتش پاکستان به هلاکت رسیدند. در این درگیری افسر درجه یک امین الله و سرباز شیر زمین جان باخته و 4 سرباز دیگر زخمی شده بودند.

تکمیلی: پذیرش مسئولیت حمله توسط تحریک طالبان پاکستان

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه ای با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی مدعی شد در این حمله 12 نظامی ارتش پاکستان کشته شدند.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای ابراز داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان شب گذشته مرکز دیده بانی ارتش پاکستان واقع در منطقه رازین خوله بخش مکین از توابع وزیرستان جنوبی را هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر این حمله 12 نظامی ارتش پاکستان کشته شده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند و مجاهدان از مرکز دیده بانی تصرف شده تعدادی اسلحه کلاشینکف به همراه اسلحه ژ-3 و دیگر مهمات جنگی را به غنیمت بردند، در این حمله تمامی نیروهای ما جان سالم به در بردند.

ارسال نظر

 
1