خبر فوری

 
 
درگیری مذهبی بر اثر اختلاف در تملک مسجد در کراچی باعث کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 3 تن دیگر شد
کد خبر :1988578588

10:11 1397/10/16


برچسب ها : تیراندازی, کراچی,

بر اثر تیراندازی و درگیری مذهبی میان دو گروه بر اثر اختلاف در تملک مسجد در منطقه بلوچ کالونی شهر کراچی پاکستان، یک نفر جان خود را از دست داد و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، بر اثر تیراندازی و درگیری مذهبی میان دو گروه بر اثر اختلاف در تملک مسجد در منطقه بلوچ کالونی شهر کراچی پاکستان، یک نفر جان خود را از دست داد و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

پلیس در این باره خبر داد بر اثر تیراندازی در درگیری بر اثر اختلاف در تملک مسجد در فاز 5 منطقه محمود آباد کراچی یک نفر کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شدند که افراد مجروح این حادثه برای درمان به بیمارستان جناح انتقال داده شدند.

پس از شدت گرفتن درگیری میان دو گروه، نیروهای پلیس در سطح وسیعی در منطقه حضور پیدا کردند و وضعیت را تحت کنترل خود در آوردند.

نام فرد جان باخته در این درگیری، کاشف حسین با 35 سال سن اعلام گردیده است، و یامین با سن 30 سال، عدیل افضل با سن 30 سال و راجه حفیظ با سن 44 سال از جمله مجروحین این درگیری میباشند.

دکتر سید کلیم امام رئیس پلیس ایالت سند با پیگیری نمودن این حادثه، خواستار گزارش مربوطه از رئیس پلیس منطقه شرق کراچی شده است.

گفته میشود گروه های تندرو وهابی که از پیروان فرقه دیوبندی میباشند،  از مدت ها اقدام به تصرف مساجد متعلق به پیروان مذهب بریلوی(یکی از فرقه های اهل سنت) در مناطق مختلف پاکستان مینمایند که در نتیجه مقاومت و واکنش پیروان مذهب بریلوی، این اقدام به درگیری میان دو طرف می انجامد.

ارسال نظر

 
1