خبر فوری

 
 
درگیری شدید ارتش پاکستان با طالبان در مهمند اجنسی
کد خبر :1833612111

14:21 1399/01/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, خیبر پختون خوا, طالبان,

روز گذشته درگیری شدیدی بین ارتش پاکستان و جنگجویان طالبان در منطقه جوندا واقع در مهمند اجنسی ایالت خیبرپختون خوا صورت گرفته است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | روز گذشته درگیری شدیدی بین ارتش پاکستان و جنگجویان طالبان در منطقه جوندا واقع در مهمند اجنسی ایالت خیبرپختون خوا صورت گرفته است. این درگیری ساعت ها ادامه داشت و خسارت زیادی به دو طرف وارد کرد.

طبق اطلاعات به دست رسیده این حمله 1 بامداد به وقت محلی صورت گرفت و تا صبح ادامه داشت. حمله زمانی صورت گرفت که طالبان از برپایی مهمانی ارتش پاکستان با خبر شدند. در این درگیری یک سرباز ارتش پاکستان بنام "وسیم" کشته و دو نفر به نام های "واجد علی" و "فواد" زخمی شدند و طالبان نیز یکی از جنگجویان خود را از دست داد. طبق آخرین اطلاعات جنگجوی کشته شده طالبان یکی از اعضاء حزب الاحرار ساکن روستای انبار مهمند اجنسی بود و اسم وی "حضرت عمر" گزارش شده است که از 10 سال گذشته در فعالیت های تروریستی حضور داشته است.

تا کنون سخنگوی ارتش پاکستان درباره درگیری مهمند اجنسی به رسانه ها گزارشی ارائه نکرده است.

لازم به ذکر است که پس از ادعای های ارتش و دولت پاکستان مبنی بر پاکسازی افراط گرایان، منابع دولتی از ارائه جزئیات چنین حوادثی خودداری می کنند و گزارش سازمان تنظیم مقررات رسانه های الکترونیکی پاکستان از چنین حوادثی نیز ممنوع است.

ارسال نظر

 
1