خبر فوری

 
 
درگیری حین عملیات ارتش پاکستان علیه مخفیگاه های عناصر تروریستی طالبان
کد خبر :1016417316

15:45 1399/01/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست, تروریسم, طالبان, عملیات,

درپی عملیات ارتش پاکستان علیه مخفیگاه های عناصر تروریستی طالبان شب شنبه در مناطق کمربندی میرعلی، ذاکر خیل و کجوری، در اثر درگیری میان دو طرف 7 تن از شبه نظامیان هلاک و 5 تن از نظامیان ارتش پاکستان جان باختند.


وزیرستان شمالی: به گزارش راز نیوز| درپی عملیات ارتش پاکستان علیه مخفیگاه های عناصر تروریستی طالبان شب شنبه در مناطق کمربندی میرعلی، ذاکر خیل و کجوری، درگیری میان دو طرف رخ داد. طبق گزارش منابع، این درگیری زمانی رخ داد که عناصر تروریستی از عملیات ارتش پاکستان مطلع شده و در مسیرهای منتهی به مخفیگاه هاعلیه ارتش پاکستان کمین زدند، که این درگیری از نیمه شب تا صبح ادامه داشته و منجر به وارد آمدن خسارت جانی به دوطرف شد.

دراثر درگیری پیش آمده در کمربندی میرعلی، 5 نظامی ارتش جان باخته و یک تن نیز زخمی و یکی از خودروهای نظامی منهدم شد. درحالیکه 7 تن از عناصر تروریستی سه تن وابسته به حزب الاحرار، سه تن وابسته به جنبش طالبان پاکستان و یکی از افراد گروه مفتی نور صدیق هلاک شدند.

شایان ذکر است چنین اتفاق مشابهی طی چند روز قبل نیز در مهمند ایجنسی، باجور و وزیرستان شمالی رخ داد که در مجموع موجب هلاکت 7 تن از عناصر تروریستی طالبان و جان باختن 6 نظامی ارتش شد.

ارسال نظر

 
1