خبر فوری

 
 
درصورت رضایت یمن و سعودی می توانیم نقش میانجیگر را ایفا کنیم
کد خبر :2123514591

19:35 1397/09/19


برچسب ها : پاکستان, جنگ, عربستان سعودی, یمن,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در پاسخ به سوال دکتر مهرین رزاق بهتو در مجلس سنای پاکستان گفت : در صورت رضایت دو طرف می توانیم میان کشورهای برادر، یمن و عربستان سعودی در رابطه با درگیری دو کشور نقش میانجیگری را ایفا کنیم.


شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در پاسخ به سوال دکتر مهرین رزاق بهتو در مجلس سنای پاکستان گفت : در صورت رضایت دو طرف می توانیم میان کشورهای برادر، یمن و عربستان سعودی در رابطه با درگیری دو کشور نقش میانجیگری را ایفا کنیم. پاکستان همیشه در تلاش برای برقراری امنیت و تفاهم میان امت مسلمان بوده است.

وی افزود، نخست وزیر عمران خان در ذیل قرارداد مصوب 21 فروردین 94 در رابطه با یمن و برای استحکام آن در سخنرانی خود در تاریخ 6 آبان 97 سخنانی را ایراد کرده است. پاکستان به همراه تمامی کشورهای مسلمان روابط دوستانه و نزدیکی دارد. ما بر این باوریم که برای خاتمه درگیری یمن میان تمامی گروه های درگیر، مذاکرات انجام شود . پاکستان همیشه در تلاش برای برقراری امنیت و تفاهم میان کشورهای اسلامی بوده و به تلاش های خود در این زمینه ادامه خواهد داد. در صورت رضایت دوجانبه ما می توانیم نقش میانجیگر را برای پایان دادن به جنگ یمن انجام دهیم.

ارسال نظر

 
1