خبر فوری

 
 
درخواست فرمانده ارتش پاکستان از جامعه جهانی برای کمک به سیل زدگان در پاکستان
کد خبر :1082344192

11:56 1401/06/12


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, دکتر کریستین ترنر, ژنرال قمر جاوید باجوا, سیل زدگان, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان بر لزوم توجه جامعه جهانی به وضعیت بحرانی مناطق مختلف سیل زده و کمک به مردم این مناطق تأکید ورزید.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد ارتش پاکستان بر لزوم توجه جامعه جهانی به وضعیت بحرانی مناطق مختلف سیل زده و کمک به مردم این مناطق تأکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز جمعه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه میان پاکستان و بریتانیا و موضوعات منطقه و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کمیساریای عالی بریتانیا در این دیدار با ابراز تأسف نسبت به خسارت‌های به وجود آمده ناشی از وقوع سیل در پاکستان مراتب همبستگی خود با خانواده‌های آسیب دیده در این حادثه سهمگین را ابراز داشت، وی آمادگی دولت متبوع خود برای کمک به مردم پاکستان در این شرایط دشوار و بحرانی را اعلام داشت.

کریستن ترنر در ادامه اظهارات خود از تلاش‌های پاکستان در زمینه ایجاد امنیت و ثبات در منطقه تمجید نمود و قول مساعد همکاری با پاکستان در تمامی سطوح را داد.

ژنرال قمر جاوید باجوا در این دیدار از کمک‌های دولت بریتانیا برای مردم سیل زده تقدیر نمود و ابراز امیدواری نمود شریکان جهانی پاکستان نیز برای بازسازی مناطق سیل زده و امدادرسانی به مردم این مناطق وارد عمل شوند.

ارسال نظر

 
1