خبر فوری

 
 
درخواست سازمان او آی سی مبنی بر خاتمه حکومت نظامی در کشمیر از هند
کد خبر :88848867

21:18 1398/05/26


برچسب ها : پاکستان, سازمان ملل متحد, سازمان همکاری اسلامی, هند, کشمیر,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در پیام صوتی در رابطه با تصمیم سازمان همکاری اسلامی OIC گفت: " این یکی دیگر از پیروزی های پاکستان است که این سازمان از هند درخواست خاتمه حکومت نظامی در کشمیر را کرده است."


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در پیام صوتی در رابطه با تصمیم سازمان همکاری اسلامی OIC گفت: " این یکی دیگر از پیروزی های پاکستان است که این سازمان از هند درخواست خاتمه حکومت نظامی در کشمیر را کرده است." وی افزود، اخیرا دیدارهایی با مقامات این سازمان داشته ام و با شرکت در اجلاس او آی سی در جده نیز مسئله کشمیر را برجسته سازی کرده بودم که این امر موجب انجام کنفرانس مطبوعاتی توسط OIC شد.
وزیر خارجه پاکستان در ادامه پیام صوتی خود اظهار داشت: مردم کشمیر به دلیل تدابیر شدید امنیتی با کمبود غذا و دارو مواجه هستند و حتی به بیمارستان نیز دسترسی ندارند. درخواست پایان دادن به حکومت نظامی و اوضاع بحرانی در کشمیر نه تنها از سوی پاکستان، بلکه از جانب تمامی کشورهای اسلامی ابراز داشته شده است. وی در پایان پیام خود خاطر نشان کرد: امیدواریم که سازمان ملل متحد نیز به صدای بلند شده سازمان همکاری اسلامی در مورد کشمیر توجه خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1