خبر فوری

 
 
درخواست رد صلاحیت عمران خان،اتهامات سنگین غیر اخلاقی ریحام خان به نخست وزیر متوقع پاکستان
کد خبر :1519931260

22:30 1397/05/11


درخواست رد صلاحیت عمران خان،اتهامات سنگین غیر اخلاقی ریحام خان به نخست وزیر متوقع پاکستان


 

درخواست رد صلاحیت عمران خان،اتهامات سنگین غیر اخلاقی ریحام خان به نخست وزیر متوقع پاکستان  

 

 

اسلام آباد : درخواست رد صلاحیت عمران خان در دادگاه عالی پاکستان

طبق گزارش راز نیوز به نقل از سایت خبری پاکستان 24 به گفته اویس یوسف زئی یکی از سربراهان شهدا فاوندیشن حافظ احتشام علیه رد صلاحیت عمران خان به دادگاه عالی پاکستان درخواست داد۔

 

در دادگاه عالی پاکستان در اسلام آباد نخست وزیری عمران خان مورد سوال قرار گرفته که آیا وی اهلیت منصب نخست وزیری را دارا میباشند یا نه در این راستا علیه عمران خان یک درخواست در دادگاه عالی در اسلام آباد در باره رد صلاحیت وی برای منصب نخست وزیری ثبت شده۔

 

در این درخواست گفته شده که عمران خان در فرم نامزدگی انتخابات بعضی از حقائق را پوشانده است و ایشان در فرم نامزدگی انتخابات فقط در باره یک زن و دو فرزند اطلاع داده است و هیچ اسمی از دختر وی تیریان جیت وایت اسمی برده نشده۔ بنا بر این درخواست دادگاه عالی حکم صادر کرده که تا نتایج این پرونده ایشان نمیتوانند سوگند وزارت عظمی را یاد کنند۔

 

 

ناگفته نماند که طبق گفته ها عمران خان با زنی بنام سیتا وائت در سال ۱۹۹۲ بدون ازدواج دارای فرزند شده است و او از این زن یک دختری بنام تیریان جیت وایت دارد۔ سیتا وایت دختر یکی تاجران ثروتمند انگلستان بنام لارد گوردن وایت میباشد۔ ۔ سیتا وایت زنی مدل بوده و دوران ورزش یوگا از دنیا رفته۔

بعد از مرگ سیتا وائت دختر وی خود را به عمران خان نسبت میدهد و او برای اثبات این ادعا در چندین دادگاه خارجی درخواست داده است۔ طبق گفته ها یکی از دادگاه های آمریکا حکم را به نفع تیریان جیت وایت داده است۔

 

با در نظر گرفتن این شرائط عمران خان بعضی از قضات پاکستان ادعا دارند که عمران خان یک دختری نامشروع  دیگر دارد که در فورم های نامزدگی هیچ اسمی از این دختر برده نشده است۔

یکی از ارکان شهدا فاندیشن حافظ احتشام برای اثبات رد صلاحیت عمران خان بنا بر قضایا مذکوره به دادگاه عالی پاکستان درخواست داده است ۔ بعضی از افرد دیگر مثل زن سابق عمران خان خانم ریحام خان و نماینده مجلس ملی ،رزیر خارجه همراهان حافظ احتشام در این پرونده قرار داده شده اند۔

 

 

در این درخواست ادعا شده است که عمران خان از ۵ حوزه انتخابتی پیروز شده و بعنوان نماینده مجلس ملی منتخب شده است ولی وی طبق بند ۶۲ اهلیت این عهده را دارا نمیباشند۔ ایشان در درخواست نامزدگی خود حقائق درست را ذکر نکرده است۔ایشان در باره دو فرزند و یک زن ذکر کرده و ایشان از دختر نامشروع خود تیریان جیت وایت اسمی نبرده که در سال ۱۹۹۲بدون ازدواج مشروع به  دنیا آمده است۔ همچنین عمران خان در یکی از دادگاه های که علیه وی شکایت کرده بود اظهار کرده که وی پدر این دختر نمی باشد۔ در این درخواست ذکر شده است که ریحام خان زن سابق عمران خان در کتاب خود الزامات سنگینی به عمران خان نسبت داده است و انکشاف کرده است که عمران خان با زن های متعددی روابط جنسی داشته است۔ ریحام خان ادعا کرده است که عمران خان غیر از تیریان وایت ۵ فرزند نا مشروع دیگر دارد۔ در این کتاب ریحام خان ادعا شده است که عمران خان با گروهای صهنیویستی و امریکائی مرتبط است از این گروها هدایت میگیرد۔در این درخواست آذار دادن زن های تحریک انصاف از سوی عمران هم ذکر شده است همچنین ادعا شده است که عمران خان از مواد موخدر هم اسفاده میکند۔

 

 

در این درخواست نیز تقاضا شده است که عدالت حکومت وفاقی نتیجه پرونده دادگاه لاس اینجلس که از سوی تیریان وائٹ شکایت شده را در نظر بگیرد۔

همچنین برای اثبات الزامات ریحام خان در کتاب وی از جانب دادگاه تقاضای مدرک شده است۔

ناگفته  نماند که قبل از این  عبد الوهاب بلوچ یکی از نمایندگان حزب دیموکراتیک خواه عدالت در دادگاه عالی اسلام ٓباد درخواست رد صلاحیت عمران خان را ثبت کرده است که در حال دادرسی میباشد۔ همچنین از جانب دادگاه در طی یک نامه از این شکایات جواب خواسته است۔

 

ارسال نظر

 
1