خبر فوری

 
 
درخواست دادگاه عالی پاکستان برای ارائه گزارش درخصوص افراد ربوده شده
کد خبر :813777557

01:10 1397/11/19


برچسب ها : بازرس کل پلیس, پاکستان, دادگاه عالی, سند, نیروهای ایالتی, وزیر ایالت سند,

دادگاه عالی پاکستان از وزیر ایالت سند، بازرس کل پلیس ایالت سند و مدیر کل نیروهای ایالتی خواستار ارائه گزارش در مورد افراد ربوده شده شد.


 

به گزارش راز نیوز، در دادگاه عالی پاکستان واقع در شهر کراچی پرونده بیش از 60 افراد ربوده شده به سمع دادگاه رسید. این دادگاه با حضور قاضی نعمت الله پهلپوتو و قاضی کی کی آغا برگزار شد. قاضیان دادگاه اظهار کردند که گروه تحقیق و بررسی، و نیروهای امنیتی در مورد افراد ربوده شده به نتیجه مورد نیاز خود نرسیده اند. پلیس هم مثل همیشه  گزارش های سنتی خود را به دادگاه ارائه می دهد.

دادگاه عالی وزیر ایالت سند را سرزنش کرده و اظهار داشت که گروه تحقیق و بررسی و نیروهای امنیتی در مورد افراد ربوده شده به داداگاه گزارش قانع کننده ای ارائه نمی دهند. دادگاه توسط وی خواستار بازخواست مسئولان این سازمان ها شد.

دادگاه عالی از وزیر ایالت سند خواست این پرونده را با جدیت تمام پیگیری کند و برای آزادی افراد ربوده شده اقدامات عملی انجام دهد. در مراکز نگهداری افراد ربوده شده در ایالت خیبر پختون خوا با ارسال نمایندگان خود خواستار جستجو این افراد شد.

دادگاه عالی از وزیر ایالت سند، بازرس کل پلیس ایالت سند و مدیر کل نیروهای ایالتی خواستار ارائه گزارش و آزادی افراد ربوده شده در تاریخ 15 اسفند به دادگاه شد.

 

ارسال نظر

 
1