خبر فوری

 
 
درخواست خانواده جان باختگان حادثه تروریستی پیشاور برای شفاف سازی در خصوص فرار سخنگوی سابق طالبان پاکستان
کد خبر :1231204780

10:37 1398/11/24


برچسب ها : احسان الله احسان, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, جنبش طالبان پاکستان, حادثه تروریستی,

ده ها تن از اعضای خانواده جان باختگان حادثه حمله تروریستی به مدرسه پیشاور در اعتراض به فرار سخنگوی اسبق طالبان پاکستان از بند سازمان های امنیتی به خیابان آمدند.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز| ده ها تن از اعضای خانواده جان باختگان حادثه حمله تروریستی به مدرسه پیشاور در اعتراض به فرار سخنگوی اسبق طالبان پاکستان از بند سازمان های امنیتی به خیابان آمدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اعضای خانواده جان باختگان حادثه تروریستی پیشاور با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض شدید خود را به فرار احسان الله احسان سخنگوی اسبق تحریک طالبان پاکستان اعلام نمودند و از سرویس های امنیتی خواستار توضیح و شفاف سازی در این باره شدند.

تجمع کنندگان با رهبری وکیل فضل خان رئیس مجمع شهدای مدرسه ارتش پیشاور در مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر پیشاور اقدام به سر دادن شعار علیه سخنگوی اسبق طالبان پاکستان نمودند و از دولت خواستار پاسخ دادن به سؤالات مطرح شده در خصوص فرار وی از چنگ سازمان های امنیتی و آغاز تحقیقات در این باره شدند.

وکیل فضل خان رئیس مجمع شهدای مدرسه ارتش پیشاور در جمع معترضان اظهار داشت: انتشار خبر فرار احسان الله احسان برای بازماندگان بسیار تاسف آور و ناراحت کننده بوده است و سکوت دستگاه حکومتی در این خصوص پرسش های متعددی را ایجاد نموده است.

وی افزود: یک تروریست چگونه می تواند از منطقه قرمز که تحت بیشترین تدابیر شدید امنیتی قرار دارد موفق به فرار گردد؟ جک بسیار زیبایی است.

وی خاطرنشان کرد: پدران و مادران داغ دیده این حادثه در حال تلاش برای دست یافتن به عدالت و مجازات عاملان این حادثه هستند، اما دولت از توجه به درخواست بازماندگان این حادثه سر باز می زند.

پدران و مادران جان باختگان حادثه پیشاور ابراز داشتند: انتشار خبر مبنی بر فرار احسان الله احسان غم ما را همانند زمانی که عزیزانمان توسط تروریست ها هدف قرار گرفتند تازه کرد.

ارسال نظر

 
1