خبر فوری

 
درخواست بازگشت پرویز مشرف به پاکستان توسط دادگاه عالی رد شد
کد خبر :1419069978

14:51 1398/01/08


اسلام آباد : وکیل رئیس جمهور پیشین بازگشت پرویز مشرف را به دادگاه عالی درخواست نمود و گفت موکل بنده ، در تاریخ 23 اردیبهشت به کشور خود برای دادخواهی بازگردد.


 

اسلام آباد : وکیل رئیس جمهور پیشین بازگشت پرویز مشرف را به دادگاه عالی درخواست نمود و گفت موکل بنده ، در تاریخ 23 اردیبهشت به کشور خود برای دادخواهی بازگردد.

طبق اطلاعات به دست آمده : امروز جلسه ویژه ای علیه پرویز مشرف رئیس جمهور سابق پاکستان برگزار شد و همچنین طاهره صفدر دادگستر عالی درخواست مهلت تعویق به تاریخ 23 اردیبهشت پرویز مشرف را رد نمود.

همچنین وکیل رئیس جمهور سابق پاکستان گفت : پرویز مشرف موکل بنده به علت بیماری ، مدام در حال شیمی درمانی می باشد و همچنین افزود : این بیماری به قدری خاص می باشد که تنها 1 نفر در میان میلیون ها نفر مبتلا به این بیماری می شود ، وی در پیشنهاد و درخواست خود به دادگاه عالی گفت که موکل بنده به علت بیماری و شیمی درمانی یک هفته پیش از موعد در تاریح 23 اردیبهشت به کشور باز گردد.

طبق اطلاعات به دست آمده : دادگاه عالی درخواست و پیشنهاد وکیل پرویز مشرف را رد نمود و پیشخوان دادگاه را در تاریخ 12 اردیبهشت تعیین نمود.

قاضی دادگاه اظهار داشت : 23 اردیبهشت مصادف با ماه مبارک رمضان می باشد و برگزاری دادگاه در شهر دیگر دشوار می باشد.

دادگاه در خطاب به وکیل متهم گفت : ما پرسشنامه ای تهیه کرده ایم و شما پاسخ های آن را آماده کنید و اگر پرویز مشرف در تاریخ 12 اردیبهشت حاضر شوند بیانات شان ثبت خواهد شد و همچنین اگر رئیس جمهور سابق در تاریخ مقرر به دادگاه حاضر نشوند بر علیه آنان اقدامات قانونی انجام خواهد شد و دادگاه همچنین درخواست بسته شدن پرونده پرویز مشرف را رد نمود و گفت : شما تنها میتوانید این درخواست را در اداره ثبتنام ارسال نماید و اگر در خواست شما براساس قانون به دست ما برسد ما اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1