خبر فوری

 
دبیر کل مرکزی حزب ملی عمومی: هدف قرار گرفتن ژنرال سلیمانی در خاک عراق نهایت وحشی‌گری است
کد خبر :1992118219

17:37 1398/10/18


برچسب ها : ANP, پلیس پیشاور, حزب ملی عمومی, فدراسیون فرهنگ و تجارت پاکستان و ایران, کنسولگری,

افتخار حسین دبیر کل مرکزی حزب ملی عمومی پاکستان به همراه ارباب طاهر وزیر دارایی اسبق اتحادیه روز گذشته با حضور در کنسولگری ایران در پیشاور و دیدار با سید ابراهیم نهادی سرکنسول، با عرض پیام تسلیت در رابطه با شهادت ژنرال قاسم سلیمانی، هدف قرار گرفتن ایشان در خاک عراق را نهایت وحشی‌گری و ظلم عنوان کرد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| افتخار حسین دبیر کل مرکزی حزب ملی عمومی پاکستان به همراه ارباب طاهر وزیر دارایی اسبق اتحادیه روز گذشته با حضور در کنسولگری ایران در پیشاور و دیدار با سید ابراهیم نهادی سرکنسول، با عرض پیام تسلیت در رابطه با شهادت ژنرال قاسم سلیمانی، هدف قرار گرفتن ایشان در خاک عراق را نهایت وحشی‌گری و ظلم عنوان کرد و افزود: حزب ملی عمومی معتقد به عدم خشونت است و ANP مخالف چنین اقداماتی در سرتاسر جهان است. وی با ابلاغ پیام تسلیت و همدردی حزب و اسفندیار ولی رئیس مرکزی به سرکنسول ایران، گفت: اتحاد ایران درپی شهادت ژنرال سلیمانی تاریخی است، ملت ایران قبل از این به دستان امام خمینی متحد شدند و اکنون نیز درپی شهادت ژنرال سلیمانی و همراهانش متحد شده اند. وی اتحاد ملت ایران در وضعیت حساس فعلی را رمز پیروزی ایران دانست و ابراز داشت: منطقه به دلیل جنگ های مختلف همچون افغانستان دیگر تاب توان جنگ جدیدی را ندارد. تمامی کشورها در وضعیت کنونی باید بی‌طرف باشند. اگر کسی نتواند این آتش را کنترل کند، نیازی نیست درکنار کسی بایستد. وی در ادامه گفتگوی خود با سرکنسول ایران در پیشاور، با ادای احترام به دختر سردار سلیمانی، سخنان ایشان را علت وحدت بین مردم ایران دانست و گفت: یک پیام واضحی به آمریکا داده شده است که ملت ایران مخالف این اقدام آمریکا است و نفرت ایرانیان علیه ایالات متحده دوچندان شده است.
سرکنسول ایران با تشکر از رهبران حزب ای ان پی، ابراز داشت که دولت ایران نیز از رهبران این حزب تشکر می کند که در چنین برهه حساسی درکنار آن ایستاده است. دولت ایران بابت به یاد بودن حزب در این دوران حساس، سپاس گزار است و کسانی که در دوران سخت یاد می‌کنند را نمی‌توان فراموش کرد.

ارسال نظر

 
1