خبر فوری

 
 
دایره مبارزه با تروریسم: 11 تروریست را در کراچی دستگیر کردیم
کد خبر :440513632

10:51 1401/12/16


برچسب ها : CTD, برنامه چهارم, تروریست های داعش, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سازمان های ممنوعه, فهرست شماره چهارم مبارزه با تروریسم, گروه های ممنوعه, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم کراچی در بیانیه ای از دستگیری 11 تروریست از نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد .


سند: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم کراچی در بیانیه ای از دستگیری 11 تروریست از نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد و افزود: ضمن تنگ کردن دایره علیه گروه های ممنوعه، با انجام عملیات های مختلف مبتنی بر اطلاعات نیروهای امنیتی، 11 نفر از افراد وابسته به سازمان های ممنوعه را دستگیر کرده ایم.

براساس گزارش، این افراد پیش از این نیز در پرونده های سنگین تروریستی دستگیر شده اند. متهمان در زمان های مختلف تحت ضمانت آزاد شده بودند که با دستگیری مجدد این افراد درحال تحقیقات می باشیم.

در ادامه بیان شد که متهمان بازداشت شده در تروریسم در کراچی دست داشته اند، بازجویی از مظنونان در رابطه با تروریسم اخیر ادامه دارد. همچنین اسامی افراد مشکوک وابسته به سازمان های ممنوعه در برنامه چهارم مبارزه با تروریسم درج خواهد شد تا بتوان نظارت دقیق تری داشت.

 

شایان ذکر است چند روز قبل عبدالمالک یکی از فرماندهان مهم گروه تروریستی داعش نیز از منطقه صنعتی کورنگی کراچی توسط دایره مبارزه با تروریسم دستگیر شده بود. متهم از سال 2011 میلادی وابسته به گروه عبدالمنان و از اتباع افغانستان می باشد که از مدتی قبل در کراچی اقامت دارد.

متهم در اعترافات خود اظهار داشت که در ماه رمضان با جمع آوری کمک های مالی، آنها را برای داعش در افغانستان ارسال می کرد.

ارسال نظر

 
1