خبر فوری

 
 
دایره مبارزه با تروریسم: فرد انتحاری کویته شهروند افغانستان بود
کد خبر :1533784228

15:40 1400/02/04


برچسب ها : انتحاری, بلوچستان, پاکستان و افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, کویته,

دایره مبارزه با تروریسم دو روز پس از انفجار انتحاری هتل پنج ستاره سرینا واقع در کویته، پس از انجام تحقیقات اظهار داشت که فرد انتحاری تبعه کشور افغانستان بود.


کویته: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم دو روز پس از انفجار انتحاری هتل پنج ستاره سرینا واقع در کویته، پس از انجام تحقیقات اظهار داشت که فرد انتحاری تبعه کشور افغانستان بود. گفتنی است پیش از این شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان به این نکته اشاره کرده و گفته بود که در کشور همسایه علیه پاکستان برنامه هایی طراحی می شوند.

دایره مبارزه با تروریسم بلوچستان پس از انجام تحقیقات هشدار نامه ای را صادر کرده است که براساس آن: فرد انتحاری هتل سرینا تبعه افغانستان بود، دو فرد انتحاری از خاک افغانستان وارد بلوچستان پاکستان شده اند که یکی از آنها خود را در هتل منفجر کرد و فرد دیگر همچنان حضور دارد. گروه ممنوعه (طالبان پاکستان) گروه شش نفره ای به منظور ربایش برای اخاذی نیز تشکیل داده است که این گروه احتمالا شخصیت های مهم بازرگان یا خانواده آنها را می تواند از اهداف خود قرار دهد.

نهاد های امنیتی پاکستان ضمن اعلام هشدار، اظهار داشتند که سطح امنیت ایالت به دلیل حضور فرد انتحاری و گروه آدم ربا، درحالت آماده باش خواهد بود.

ارسال نظر

 
1