خبر فوری

 
 
دایره مبارزه با تروریسم: دو تن از عناصر تروریستی سازمان امنیتی هند را دستگیر کردیم
کد خبر :1150111488

13:22 1400/05/16


برچسب ها : پاکستان و هند, پلیس کراچی, جاسوس هندی, دایره مبارزه با تروریسم, کراچی,

فدا حسین جانوری سرپرست ارشد پلیس منطقه کیماری کلانشهر کراچی در گفتگوی مطبوعاتی از دستگیری دو تن از عناصر تروریستی وابسته به سازمان امنیتی هند خبر داد.


سند: به گزارش راز نیوز| فدا حسین جانوری سرپرست ارشد پلیس منطقه کیماری کلانشهر کراچی در گفتگوی مطبوعاتی ضمن اطلاع رسانی از دستگیری دو تن از عناصر تروریستی وابسته به سازمان امنیتی هند، تصریح داشت: این افراد که از عناصر تروریستی، پیرو و تسهیل کننده سازمان امنیتی هند بودند هویتشان به نام های ندیم علی ملقب به روپلو فرزند خیر محمد مغیری و وسیم علی آریجو فرزند سکند علی آریجو است که حین دستگیری از نزد آنها دو عدد نارنجک دستی و محتوای ضد ملی کشف شده است.

سرپرست ارشد پلیس کیماری در ادامه گفتگوی خود، افزود: متهمان در تبلیغات ضد ملی و فعالیت های تروریستی در رسانه های اجتماعی از هند برای آماده سازی افراد جدید و برنامه ریزی عملیات مشارکت دارند. متهمان علاوه بر برنامه ریزی برای هدف قرار دادن خطوط راه آهن، قطارهای باری معادن ذغال سنگ و لوله های گاز، در زمینه جمع آوری اطلاعات افسران نهاد ها اقدام داشته اند درحالیکه هر دو فرد در مورد پناه دادن به تروریست ها و جاسوسی برای سازمان امنیتی هند نیز نقش داشته اند.

ارسال نظر

 
1