خبر فوری

 
 
دایره مبارزه با تروریسم: دو تن از افراد آموزش دیده ایرانی دستگیر شدند
کد خبر :1570522474

19:01 1399/09/18


برچسب ها : پلیس کراچی, تیپ زینبیون, سازمان مبارزه با تروریسم, سپاه محمد, شیعه, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم کراچی در اعلامیه ای از دستگیری دو تن از افراد آموزش دیده در ایران طی عملیات سری در کراچی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم کراچی در اعلامیه ای از دستگیری دو تن از افراد آموزش دیده در ایران طی عملیات سری در کراچی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که متهمان دستگیر شده به نام های کرار حسین ملقب به پتان و کامران حیدر ملقب به کامی از اعضای خطرناک سپاه حمد و تیپ زینبیون، اعترافات حساسی در رابطه با شیخ الحدیث مولانا یوسف لدهیانوی سرپرست جامعه بنوریه، ترور مفتی نظام الدین شامزئی و تیراندازی علیه کمپ حرکت المجاهدین را انجام داده اند. طبق گفته دایره مبارزه با تروریسم کراچی، متهمان با همکاری همدستان خود در کراچی افرادی به نام های دکتر محبوب، مدثر، عیسی، شاهد، تنویر و آصف را به قتل رسانده اند. افراد دستگیر شده همچنین افشاگری هایی در رابطه با ترور افراد دو حزب مذهبی نیز انجام داده اند.

 

این دایره در ادامه ادعاهای خود اظهار داشت که متهم کامران حیدر ملقب به کامی به قتل 7 الی 8 تن از افراد که پس از شرکت در راهپیمایی حزب مذهبی درحال بازگشت بودند در سال 2001 میلادی و استفاده از خودروی سرقتی در این عملیات اعتراف کرده است. وی همچنین افشاگری در مورد قتل واصف عزیز رهبر حزب مذهبی نیز انجام داده است. براساس اعلامیه، از افراد دستگیر شده سلاح ضد هوایی، جلیقه های انتحاری، اسلحه به همراه دیگر تجهیزات مرتبط کشف و ضبط شده اند.

 

شایان ذکر است پپش از این نیز دایره مبارزه با تروریسم افراد شیعه ای که توسط سازمان های امنیتی پاکستان ربوده شده اند را به عنوان افراد دستگیر شده وابسته به گروه های ممنوعه طی نشست خبری، معرفی می کند. همچنین این دایره به منظور پرونده سازی سنگین علیه این افراد، اتهامات واهی از جمله کشف و ضبط سلاح های نظامی از افراد دستگیر شده را ذیل اعلامیه های خود ثبت می کند. این درحالی است که پیش از این خانواده های این افراد در بیانات خود اظهار داشته اند که عضو این خانواده طی یورش شبانه نیروهای امنیتی به منزلش دستگیر شده و پس از چند روز دایره مبارزه با تروریسم او را به عنوان تروریست و ضبط سلاح و تجهیرات نظامی از او معرفی می کند درحالیکه هنگام ربایش هیچگونه سلاح و مهماتی را به همراه خود نبرده اند.

ارسال نظر

 
1