خبر فوری

 
 
دایره مبارزه با تروریسم: دستگیری یکی از اعضای سازمان تجزیه طلب مسلح سند
کد خبر :188791715

11:56 1401/08/12


برچسب ها : CTD, SRA, اداره مبارزه با تروریسم, ارتش انقلابی سندهو دیش, تجزیه طلب, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری ترورکننده, دستگیری تروریست ها, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم کراچی در بیانیه ای از دستگیری یکی از اعضای سازمان تجزیه طلب مسلح سند موسوم به "ارتش انقلابی سندهو دیشSRA" خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم کراچی در بیانیه ای ضمن اعلام دستگیری یکی از اعضای سازمان تجزیه طلب مسلح سند موسوم به "ارتش انقلابی سندهو دیشSRA"، گفت: نیروهای امنیتی یک عملیات ترور دکتر چینی در حیدرآباد را خنثی و طی عملیات انجام شده در چهار راه کامران منطقه گلستان جوهر، تروریست محمد افضل لند ملقب به عافی فرزند عبدالنبی لند دستگیر و از وی یک عدد کلت کمری، گلوله و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم اظهار داشت که متهم به ارتباط با ذوالفقار خاصخیلی معروف به سفیر و رئیس سازمان تجزیه طلب در آلمان اعتراف کرده و اذعان داشت که از وی ماموریت ترور یک دکتر چینی در کلینیک دندان پزشکی حیدرآباد را دریافت کرده و به همین منظور از ذوالفقار مبلغی را نیز دریافت کرده بود که با آن سلاح و وسیله نقلیه تهیه کرده است. متهم عملیات جمع آوری اطلاعات را تکمیل کرده و آماده انجام ماموریت ترور بود که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

ارسال نظر

 
1