خبر فوری

 
 
داعش مسئولیت قتل دو تاجر اقلیت سیک در پیشاور را بر عهده گرفت
کد خبر :675987275

14:18 1401/02/27


برچسب ها : پلیس پیشاور, پیروان مذهب سیک, پیشاور, تیراندازی, حادثه تروریستی, داعش, داعش خراسان, دولت اسلامی عراق و شام,

گروه تروریستی داعش مسئولیت ترور دو تاجر عضو اقلیت مذهبی سیک در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا پاکستان را بر عهده گرفت.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی داعش مسئولیت ترور دو تاجر عضو اقلیت مذهبی سیک در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا پاکستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، صبح روز یکشنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه راکبان ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت دو تن از اعضای اقلیت مذهبی سیک به نام سلجیت سینگ و نجیت سینگ را در بازار بته تل واقع در حوزه استحفاظی مرکز پلیس سربند شهر پیشاور به رگبار بستند.

طبق بیانیه مرکز پلیس شهر پیشاور، سلجیت سینگ دارای سن 42 سال و رنجیت سینگ نیز با سن 38 سال از کاسبان بازار بته تل منطقه سربند شهر پیشاور بودند که در تیراندازی افراد مسلح ناشناس هدف قرار گرفتند.

در نتیجه تیراندازی افراد مسلح ناشناس یکی از کاسبان سیک در دم جان باخت و یکی دیگر نیز دچار جراحت شد اما در حین انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

روز گذشته(دوشنبه) دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در بیانیه ای مسئولیت قتل این دو عضو اقلیت مذهبی سیک در پیشاور را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1