خبر فوری

 
 
دادگاه ویژه ضد تروریسم دستور دستگیری 15 شبه نظامی بلوچ که در حمله به کنسولگری چین نقش داشتند را صادر کرد
کد خبر :477148059

17:01 1399/10/07


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, تیراندازی, حمله انتحاری, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, شبه نظامیان بلوچ, کراچی, کنسولگری چین,

دادگاه ویژه ضد تروریسم کراچی 15 تن از شبه نظامیان بلوچ متواری که در حمله به کنسولگری چین در کراچی نقش داشتند را ضمن صدور دستور دستگیری این افراد و مصادره تمامی اموال آنها، این افراد را تحت تعقیب دائمی قرار داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه ضد تروریسم کراچی 15 تن از شبه نظامیان بلوچ متواری ارتش آزادی بخش بلوچ BLA شامل هربیار مری، علی داد بلیدی، فرمانده شریف، راشد حسین، سمیر و دیگر افراد که در حمله به کنسولگری چین در کراچی نقش داشتند را ضمن صدور دستور دستگیری این افراد و مصادره تمامی اموال آنها، این افراد را تحت تعقیب دائمی قرار داد. دادگاه همچنین دستور داده است تا ضمن پخش عکس افراد، تمامی اموال منقول و غیر منقول آنها ضبط شوند. گفتنی است احمد حسنین، نادر خان، علی احمد، عبداللطیف و اسلم تحت این پرونده بازداشت هستند.

به گفته نیروی پلیس، سازمان اطلاعاتی هند "را" عناصر تروریستی را کمک مالی کرده است و به همراه عبداللطیف، دو تن به جرم خود اعتراف کرده اند. هر دو متهم اظهارات خود را تحت ماده 164 مقابل قاضی دادگاه ثبت کردند و متهمان به تروریست های کشته شده تسهیلاتی چون فراهم کردن اسلحه و مواد منفجره ارائه کردند. پلیس در ادامه بیانیه خود اظهار داشت که متهمان پیش از حمله، به همراه تروریست های کشته شده از محل کنسولگری عملیات شناسایی انجام داده بودند.

ارسال نظر

 
1