خبر فوری

 
دادگاه لندن مدارک ارائه شده علیه شهباز شریف را غیر مستند خواند
کد خبر :1185171010

20:02 1399/11/18


برچسب ها : اسلام آباد, پنجاب, خبرنگار انگلیس, دادگاه انگلیس, رد ادعا, سخنگوی حزب مسلم لیگ ن, شهزاد اکبر, مریم اورنگزیب, مشاور داخلی و پاسخگویی, نواز شریف,

مریم اورنگزیب سخنگوی حزب مسلم لیگ ن با رد ادعای مشاور داخلی و پاسخگویی وی را متهم به دروغگویی و اتهام زنی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مریم اورنگزیب سخنگوی حزب مسلم لیگ ن با رد ادعای معاون ویژه نخست وزیر برای امور داخلی، وی را متهم به دروغگویی و اتهام زنی کرد.

وی افزود: دیوید رز خبرنگار انگلیسی نوشته است که محتوای خبری که او علیه شهباز شریف منتشر کرده را شهزاد اکبر به وی داده است. دیوید رز روزنامه نگار انگلیسی پیش از اتهام زنی به نواز شریف در رسانه های خبری انگلیس با عمران خان دیدار کرد و در این دیدار شهزاد اکبر نیز حضور داشت. دادگاه انگلیس برای اثبات اتهامات وارد شده به شهباز شریف خواستار ارائه مدارک مستند شده است.

لازم به ذکر است که دیوید رز خبرنگار انگلیسی گفته بود زمانی که شهباز شریف وزیر ارشد ایالت پنجاب بود در پاکستان زلزله آمد و وی از طریق پولشویی کمک های مالی به زلزله زدگان را به حساب هایی در لندن منتقل کرد. شهباز شریف شکایتی علیه این روزنامه نگار انگلیسی برای اتهام زنی به وی در دادگاه لندن تنظیم کرده بود که دادگاه لندن اتهامات وارد شده توسط این روزنامه نگار به وی را غیر مستند خوانده و خواستار ارائه مدارک مستند شده است.

ارسال نظر

 
1